Eh i znowu te kłótnie o dźwięk 2t powiem tak moi koledzy maja sprzęty 2t ja miałem crs w 4t i mi to nie przeszkadza że 2t trochę pierdzą ale odwdzięczają się ładnymi osiągami niestety 4t tylko brzmi ... a najlepsze było to że mój palił 3,8l na 100km tyle samo co kolegi aprilia w 2t a osiągi szkoda gadać crs się nie umywał
W crs wibracji nie było ale jazda w 2 osoby na nim to katastrofa nie miał siły ruszyć
Offline
to miałeś coś konkretnie zjebane kolego, skoro palił 3,8 l. Ja zetką z tym samym silnikiem nigdy nie przekroczyłem 2,5
Offline
Moja przy katowaniu, żre 2,25l ;o
Offline
Jak się normalnie jedzie, to zetka powinna palić średnio 1,8/100. A pierd w 2t nie jest zły, po prostu te silniki pracują, jakby tam wszystko latało luzem.
Offline
Pick ja jeździłem 7-8k obrotów i tyle mi palił co podałem Może miałem za dużą dyszę w gaźniku ale jak by była mniejsza to by nie dało rady jeździć
Offline
jakoś wszyscy jeżdżą i daje
Offline
Jak ktoś zaczyna kombinować i psuć na własne życzenie, to tak zawsze jest. Jedyną rzeczą, którą się zetce robi, jest wymiana modułu na odblokowany i tyle.
Offline
Tyle że ja zetki nie miałem tylko crs który leciał z wiatrem 60km/h i to mocnym
Offline
Crs i zetka to ten sam silnik.
Picknick jeszcze zębatka, bo ta 13 to żart
Offline
50cc z Astonowym zbiornikiem robielm 800km, teraz na 125cc spalanie przy jezdzie 6-7-8,5k RPM wynosi 2,75l rekordowo
Napis RACING ma Aprilia, tak?
Dzisiaj jechałem sobie z pasażerką ^^ w najdłuższą jak dla mnie trasą z pasażerem (110km) i w obcym dla mnie mieście zza zakrętu pojawiła się Aprilia, jechał jakiś chłopak z laską, wyprzedzajac go wrzucalem piątkę na obortch coś ok. 5K, walczył, przy wyprzedzaniu zredukowal, widocznie nie chcial wyjsc na debila przed laska, niestety nie udalo sie, zaczal znikac w mych lusterkach, do tego jeszcze mu pomachalem
Bym zapomniał, dzisiaj robiłem pomiar z Mińskiem, gdy u niego na liczniku bylo 80k/h to na 5 biegu mialem dosyc spokojne obroty, tzn nie bylo glosno, a na manetce trzymalem 1/3
Nie jestem troche w stanie pojąć jak on Ci jarał 3,8l? Po pierwsze CRS jest lzejszy od ZK, po za tym gdyby tyle palil to wiecej by lalo sie gaznikiem, a silnik zamulal.
Offline
Raz jak zalałem paliwa za 20zł to połowa mi wyleciała takim wężykiem od gaźnika jeszcze przed zobaczeniem tego poszedłem zapłacić wracam a tam plama paliwa pod crs czekałem wziąłem wężyk do góry jak najwyżej było chyba takie ciśnienie że i tak leciało do tej pory nie wiem co się stało raz ścigałem się z zetką to mnie bez problemu wyprzedziła a mój przy 8,5k zaczął przerywać ten crs to był ciekawy motocykl xD dużo miałem z nim historii i to nieciekawych
Gumiś aprilia ma taką naklejkę racing
Ostatnio edytowany przez icecola (2013-08-13 21:23:04)
Offline