Okret napisał:
To derbi to już na zdjęciach wygląda, że po szlifie.
Jestem ciekaw jak to rozpoznałeś...Profesjonalisto
Offline
Jak coś mam Astona, na sprzedaż, stan bdb
Nowe gumy zębatki, nowy kompletny napęd, cały układ nowy NGK
opona przód 90%
tył 50%
Jedyne co do wymiany to zegary na te od shineraya i ślimak predkościomierza 2 800 zł.
Offline
Już w chinczyki się nie pcham wolę coś firmowego typu peugeot yamaha aprilia derbi itp
Offline
"Markowe" w 50cc od chinskiego sprzetu rozni sie tym ze sie przewaznie psuje 2x czesciej, pali 2x wiecej i czesci kosztuja 3x wiecej.
Ale skoro jestes tak napalony to kup tzr, rs, czy co tam chcesz to wszystko to jedno i to samo.
Offline
Już mam dwa motorki do wybrania który wybrać ?
http://tablica.pl/oferta/yamaha-tzr-50- … 81a8865640
http://otomoto.pl/peugeot-xr6-ideal-sta … 61401.html
Offline
Tzr ładna
Offline
Wybieraj co chcesz, Blue Ci wyżej napisał.
Offline
Przemyśl, Zastanów się pare razy, jak chcesz kupić szlifiere am6, żebyś potem nie żałował.
Offline
Ja bym brał tzr:)
Offline
Przynajmniej w tzr jest kultura jazdy, nie tak jak w zetce, w tzr nie ma prawie w ogóle wibracji, a w zetce to nogi i ręce czasami swędzą po jeździe
Offline
Po rozmowie z tatą stwierdziliśmy że na początku pojedziemy obejrzeć peugeota xr6 jak będzie ok to się potargujemy i go weźmiemy.Jeśli będzie bardzo styrany to pojedziemy oglądać tzr. Niestety czarna tzr jest trochę porysowana i ma uszkodzony pług
Widzę że na forum są jeszcze osoby które nie krytykują markowych sprzętów
Ostatnio edytowany przez icecola (2013-08-13 13:24:56)
Offline
kamilek112
tzr to był jedyny sprzęt, dzięki któremu po 15-20 km jazdy traciłem czucie w jajach od wibracji.
I to nie jest kultura pracy.
http://www.youtube.com/watch?v=140KWCnblNQ
To jest tragedia.
I nikt tu nie oczernia żadnych sprzętów, tylko wydawane są obiektywne/subiektywne opinie.
http://www.youtube.com/watch?v=zqgLUYCV_84
18-25 sek, no kurde, czy to nie ma piekielnie ładnej i kulturalnej pracy?
Offline