Gość
z GPS-a mam odliczać?? dobre... przecież on zlicza pozycję z kilkunastu satelitów z dokładnoscią do 5m (sam tak ustawiłem, a może nawet zliczać do 2m)
Ja wiem, że możesz być sfrustrowany, że Twoja tyle nie jedzie, ale nie wymyślaj ;PPPPP
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-12 15:00:03)
Ja wiem, że możesz być sfrustrowany, że Twoja tyle nie jedzie, ale nie wymyślaj ;PPPPP
Mnie nie obchodzi ile Zetka pojedzie, bo to dziecinada, wkręca się na maksymalne obroty, jakie posiada, więc i tak jest maksymalnie szybka i żadna zetka z 15z z przodu szybsza być nie będzie.
Bardziej mnie zastanawia ile Zetka jedzie przy licznikowych 60 km/h u mnie...
Offline
Gość
przy licznikowych 60 włącza się alarm przekroczenia limitu miejskiego w GPS czyli 50km/h, jak już pisałem im szybciej jedzie tym bardziej przekłamuje bo przy tych 75 z GPS licznik pokazuje 100+ (zdarzyło mi się go nawet kilka razy zamknąć całkiem)
P.S. zgadzam się, że dziecinada, ale jak ktoś mówi, że się nie da, to nie dam sobie wmawiać dziecka w brzuch skoro się da
Jak dla mnie temat V-maxa wyczerpany, TU się z Tobą zgadzam, że Zetka już szybciej niż te realne 75 nie pojedzie, pozdr
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-12 16:51:14)
z fabrycznym silnikiem faktycznie zetka wicej nie wydoli- cudow nie ma. jestem za to ciekaw jak sprawa by sie miala z 70 lub 80cm3. Natomiast zastanawia mnie taka rzecz- skoro licznik zetki tak przeklamuje to czy jest jakis sposob zeby go poskromic zeby nie oszukiwal??
Ostatnio edytowany przez Kily (2011-05-12 17:54:08)
Offline
Gość
PickNick to czemu jest wersja Zetki 125 z v-max 120?? jedni mówia, że ma 4 zawory, mechanicy w serwisie, że moduł tej co jedzie 90 jest zblokowany, moze wiesz cos na ten temat??
co do liczników, juz gdzies pisałem, to nie wada fabryczna tylko układ scalony za 5 centów, liczniki mają pokazywać "w miarę poprawnie" do 60km/h, układy w zegarach Zetki 125 są inne!!
PickNick napisał:
Wibracje i wada fabryczna...
Z 72-80 ccm zetka by jechała dobre 85 km/h a 125 ccm jadą ok 100 km/h w bólach. 250 ccm w zetce dało by wynik 120 km/h.
z 72-80 sie zgodze (6 koni wiecej nie pociagnie)
125 -mysle ze wyciagnie cos kolo 130-140 jest filmik jak koles jedzie na benzerze 130 i nie byl to v max tylko prezentacja (9-10 km)
250- ogladalem filmiki z tą pojemnoscia i wyciagali cos kolo 170-180 km/h a sam jechalem chinska 250tka to byl jakis choppeek i wyciagalem 150 ale to nie byl max bo byla kreta droga(20-24 Km zalezy od silnika)
Offline
Bo to wymysł rometa, by się rzucili na to i prawdą jest to, że 120 km/h to licznikowe pojedzie.
to nie wada fabryczna tylko układ scalony za 5 centów
Czyli wada fabryczna w postaci złego układu scalonego.
Gizmi7, proszę cię nie pisz więcej takich bzdur...
Na forum rometa 125 są normalni ludzie, którzy nie są gówniarzami i tam jest kilka osób co maja 250 ccm, a dokładniej jeden ma 230 ccm, jego prędkość maksymalna wg GPS wynosiła 121 km/h. 250 ccm ma 13 koni i 2x większy moment od 125, dla tego przyśpiesza dużo lepiej od 125 i przelotowa jest dużo większa, ale prędkość maksymalna nie jest bardzo duża. I dobrze, nasze Zetki do przelotowych 100 km/h jest stworzona, większa prędkość jest nieodpowiednia do hamulców i ramy, bo zaczyna zygzakować. Nie pisz farmazonów w postaci chińska 125 jedzie 130-140 bo to śmieszne. Dla ciekowostki powiem ci, że ybr 125 też jedzie 100 km/h W WIEELKICH bólach...
Hmm... Sam się zastanawiam, czy nie wczepić 250 ccm do zetki, bo podobno plug n play, tylko mocowanie z przodu i głowicy trzeba dorobić. Oczywiście przerejestrowałbym później ją na zetke 250.
Offline
Gość
Diabolini 250cc (pasujacy do Zetki w 100%) ma 18KM (13KM to jakiś muł z 250cc)
http://www.diabolini.pl/silnik-diabolin … p-596.html
licznikowe 120 to i mój jedzie LOL!!! (tak czasem pokazuje)
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-12 19:35:52)
Oczywiście że obrotomierz jest elektroniczny , ale my tu mówimy o przekłamywaniu prędkościomierza.
EDIT: Tu jest nawet z takimi samymi deklami silnik : http://www.diabolini.pl/silnik-diabolin … -p-40.html
Ostatnio edytowany przez Grabar (2011-05-12 19:38:38)
Offline
Gość
racja Grabar, ale naprawdę do 60km/h nic predkosciomierzowi w zasadzie zarzucić nie mozna, spodziewamy sie prawidłowych wskazań w czymś, co nie było do tego projektowane, więc wadą bym tego nie nazwał.. nie mozna powiedzieć, że seicento ma wadę fabryczna bo rozleci sie jak wsadzisz mu w budę 3 litry pojemnosci ;-)
Tak, to ten drugi silnik, na szybko się pomyliłem w linku
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-12 19:58:59)
Zetka 125 się trochę różni od 50 ( choćby tymi nieszczęsnymi zegarami ). Racją jest też to że motorower jest projektowany aby jechał 45 na godzinę i to że w ogóle na tarczy jest więcej to już jest fajnie a że pokazuję do tego w miarę dokładnie to już w ogóle wypas ;] ( to samo też tyczy się obrotomierza ) . A co do tego seicento - puściłbyś lekko sprzęgło i siedziałbyś na tylnej klapie z lusterkiem wstecznym na kolanach i kawałkiem kierownicy w ręku a reszty auta musiałbyś szukać gdzieś w morzu.
Offline