dolby0101 napisał:
Co do wydechu mogą mieć na to wpływ zawory jak i gaźnik ale ciężko po tym stwierdzić czy coś nie tak bo nawet jak masz wyregulowane idealnie może strzelać .
No nie tak, strzela niedopalona mieszanka paliwowopowietrzna i dotyczy to spalania poza komorą spalania jak masz źle ustawione zawory i zapłon następuje nie w momencie GMP tłoka to w zależności: przedwczesny zapłon powoduje strzał w gaźnik, natomiast zbyt późny strzał w rurę, idealnie wyregulowany zapłon i gaźnik nie strzela .
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-04-20 13:19:29)
Offline
wfinger napisał:
dolby0101 napisał:
Co do wydechu mogą mieć na to wpływ zawory jak i gaźnik ale ciężko po tym stwierdzić czy coś nie tak bo nawet jak masz wyregulowane idealnie może strzelać .
No nie tak, strzela niedopalona mieszanka paliwowopowietrzna i dotyczy to spalania poza komorą spalania jak masz źle ustawione zawory i zapłon następuje nie w momencie GMP tłoka to w zależności: przedwczesny zapłon powoduje strzał w gaźnik, natomiast zbyt późny strzał w rurę, idealnie wyregulowany zapłon i gaźnik nie strzela .
Przyczyną jest brak luzu zaworowego.
Offline
Regulacja zawrów 50/125 ccm? Nie widzę różnicy, robiłem i w tym i w tym i tak samo
Offline
Od tego jest gwarancja żeby się w to nie bawić samemu, więc pojechałem do serwisu i uzyskałem informacje o poprawnej regulacji gaźnika ,,ok, a można nawet więcej paliwka dać" oraz że to normalne że silnik tak się grzeje przy takiej temperaturze (20/25 stopni) więc już się boje co byłoby w lato.
Zawory oczywiście nietknięte, aczkolwiek zakupiłem większą zębatkę zdawczą (17z).
Gdy zaopatrzę się w szczelinomierze obadam zawory i napiszę co dalej.
Pozdrawiam
@edit
Jaka jest temperatura Waszych nagrzanych silników mierzona na skrzyni olejowej, pod cylindrem?
Ostatnio edytowany przez Konop857 (2014-04-22 16:32:58)
Offline
Gost Rider napisał:
Przyczyną jest brak luzu zaworowego.
stwierdzono autorytatywnie, nieodwołalnie, bezdyskusyjnie, bo jak dyskutować z Duchem jpdle....
odpowiedź dla Konop857
u mnie temperatura mierzona stale (wkręcony termometr zamiast korka wlewu oleju) nie przekracza po przykładowo 30km w taka pogodę 80 stopni, w upały ok 90/95 stopni, ale to jest zetka 72cc wiec jednak trochę mniejszy silnik
a ty jak mierzysz tą temperaturę ? bo chyba nie na rękę, silnik bywa "gorący" tak na oko
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-04-22 17:27:44)
Offline