eehhhh... to ja jednak wezme te 150, jeżeli wiecej sugestii co do montażu i potrzebnych czesci nie ma, to watek tymczasowo zamykam. Gdy tylko cos sie ruszy to napisze tutaj lub założę wątek z projektem. Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc i zaangażowanie!
Offline
Mam na popychaczach to ci powiem, że na niskich obrotach dają się we znaki wibracje, przy wyższych są prawie nie wyczuwalne. I chyba na popychaczach mniej awaryjny.
Offline
OHV na popychaczach jest mniej skomplikowany, laski popychaczy pchają koniki które otwierają zawór i tyle, to niestety powoduje mniejszą kulturę pracy silnika. OHC mają łańcuszek, dodatkowo koło zębate, ośkę tego koła, napinacz łańcuszka, ślizgi, kultura pracy lepsza ale części pracujących więcej wiec teoretycznie możliwość awarii większa, ale tak naprawdę to czysto teoretyczne rozważamia, jeden woli ten inny ten typ. Ja wybrał bym OHC bo czy kto słyszał by przy prawidłowo serwisowanym silniku pękł łańcuszek rozsypało łożysko ośki zębatki czy zdarły slizgi ?
żebyś mnie nie męczył danymi sam sobie porównaj tu masz podstawowe silniki made in China
http://www.yingangmotor.com/enmotor/Pro … ?protype=5
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-07-27 14:08:05)
Offline
Na łańcuszku teoretycznie ma więcej mocy, ale wiadomo, że łańcuch się zużywa. Silnik na popychaczach jest mniej awaryjny. A co do wibracji, to na obu są takie same, jeśli nie ma wałka wyrównoważającego Jak masz fundusz, żeby brać nówkę, to też bym brał 150.
Offline
Bumek wałek wyważający teraz mają nawet nowe 125-tki Junaka czy Bartona
http://www.skuterowo.com/barton-classic … wazajacym/
Kolega musi się teraz przespać z tematem i podjąć decyzję do czego ma mu służyć moto, wszystko wie
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-07-27 14:21:29)
Offline
Witam to ja się podepnę jak jest z tym czujnikiem luzu/zmiany biegów czy jak kupie orginalny od tego silnika co wstawiam (loncin 250) będzie działać ? a i łańcuch czy 120 ogniw wystarczy czy dłuższy kupić?
Ostatnio edytowany przez czursson (2015-07-27 22:44:32)
Offline
czursson napisał:
Witam to ja się podepnę jak jest z tym czujnikiem luzu/zmiany biegów czy jak kupie orginalny od tego silnika co wstawiam (loncin 250) będzie działać ? a i łańcuch czy 120 ogniw wystarczy czy dłuższy kupić?
U mnie kable były przy silniku normalnie, tyle, że bez wtyczki (lutownica i lecisz). Później troszkę zabawy przy szukaniu biegów na wyświetlaczu i gra gitara. Łańcuch zależnie od przełożeń.
Offline