Gość
Mi od samego początku jedynka wyskakuje.
Ja mam zetkę od czerwca 2011 kupiłem nową i jak na razie to jest problem z osłoną łańcucha oraz z kwasem z akumulatora.
Offline
u mnie pojawiła się korozja na Wahaczu gdy tylko to zobaczyłem to szybko papier ścierny i łupienie farby tam gdzie korozja potem odtłuszczanie i malowanie
Offline
Gość
U mnie cały wydech jest pokryty taką jakby rdzą, ale to nie jest rdza, bo nie jest do końca rude, tylko takie szaro-rude.
No u mnie tez to było wiec kupiłem farbę matową wysokotemperaturową w sprayu i pomalowałem ale teraz ta farba się trochę łuszczy ale tylko przy kolanku gdzie cylinder
Offline
Roztentegowywacz napisał:
srubekl napisał:
Xenon napisał:
ta spręzynka od sprzegła czesto też pęka;p
o tak, właśnie mi pękła. 600 km przejechane :/ jeździ ktoś z pękniętą?
Ja już jej dawno nie mam, po dwóch pierwszych strzałach ze sprzęgła po około 400 km pękła i mi dzwoniła, to ją wyrzuciłem i założyłem od komara :D Trochę głupio wygląda dla kogoś kto wie, jak to powinno być, ale dziewczyny na to uwagi nie zwracają :)
ja nie miałem tej sprenzyny i jest dobrze
Offline
Mam już korozję jako tako ale nie wiele... Dzisiaj wymienili mi cały migacz (przełącznik) bo zaciał się i połamał i jeździłęm przez miesiąc z ciągle świecącym lewym migaczem:) Pozdrawiam.
Offline
Kurde mnie jak wywaliło kwas to zabrudził mi osłonę łańcucha od silnika
Offline
Słuchajcie, wprawdzie mi samemu to sie jeszcze (tfu!) nie stało, ale User 13 to 3 przypadek o jakim słyszę, że przy spadnięciu łańcucha sypią się zęby na trybach w skrzyni. Tak więc zwracajcie uwagę czy łańcuch nie jest za luźny!
Lipny musi być materiał z którego sa wykonane zębatki. Przy innych motorach spadnięty łańcuch mi blokował koło albo charatał obudowy, ale nigdy tryby sie nie posypały...
Offline
adamwppl napisał:
Ja mam zetkę od czerwca 2011 kupiłem nową i jak na razie to jest problem z osłoną łańcucha oraz z kwasem z akumulatora.
zetka50 napisał:
u mnie pojawiła się korozja na Wahaczu gdy tylko to zobaczyłem to szybko papier ścierny i łupienie farby tam gdzie korozja potem odtłuszczanie i malowanie
palaczshishy napisał:
Kurde mnie jak wywaliło kwas to zabrudził mi osłonę łańcucha od silnika
Standard, luknijcie http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=370
Offline
Witam. Mnie do szału doprowadzają napinacze. Zawsze bardzo mocno i prosto dokręcam oś, koło idealnie proste, prawidłowy luz łańcucha. Ale przy lewym złożeniu czasem ( a przy zmianie biegu w lewym złożeniu ZAWSZE) spada łańcuch i rozwala napinacze. Kiedyś mi rozbił osłonę zębatki zdawczej i przebił się pod rozrusznik. MEGA wyciek oleju. Zamówiłem karter i osłonkę w Romecie. Przyszły srebrne karter i osłonka (od CRS) zapakowane w Chińskie gazety i folie bąbelkową. Ale znów są zadrapania pod rozrusznikiem . Co do stopki: w moim wypadku zawinęła się rama do środka tuż nad stopką. Myślę to wyprostować i przykręcić po 2 płaskowniki żeby to usztywnić. Poprzeczka wątpię, że się zmieści.
PS Jakby ktoś wiedział skąd dostać i za ile osłonkę na łańcuch (plastikową) do zetki proszę o rade
Offline
no to macie za mocno napię łąńcuchy . Zluzuj trochę m będzie dobrze .
Offline