Każdy na tym forum łamie prawo jadąc motorowerem więcej jak 45 km/h. Podejrzewam, że 90% tego rodzaju pojazdów w kraju nie spełnia definicji motoroweru w tym temacie, co nie znaczy, że nie mamy nimi jeździć. Jednak ja pytałem o coś innego a kwestie prawne to już zupełnie inna sprawa.
Offline
BluRey napisał:
Kiedy silnik Zetki stanie się popularny (zaczną go montować pod gb szity i inne yamasaki) to pojawią się większe cylindry, części itd.
Czyli za jakieś 3-4 lata
Offline
Ciekawe czy to coś:
http://www.benzer.pl/xcross_2.html
nie ma takiego samego silnika co my, na zdjęciu jest co prawda 125 cm3 ale cała reszta to jak wypisz wymaluj Romet Crs50/125 rocznik 2010, co może świadczyć, że oba pochodzą od tego samego chińskiego producenta. Gdyby tak było to teoria o rozpowszechnianiu tego silnika może się potwierdzać .
Offline
kusy1976 Taka sama konstrukcja nie oznacza, że musi to być ten sam producent.
Offline
kusy1976 napisał:
Ciekawe czy to coś:
http://www.benzer.pl/xcross_2.html
nie ma takiego samego silnika co my, na zdjęciu jest co prawda 125 cm3 ale cała reszta to jak wypisz wymaluj Romet Crs50/125 rocznik 2010, co może świadczyć, że oba pochodzą od tego samego chińskiego producenta. Gdyby tak było to teoria o rozpowszechnianiu tego silnika może się potwierdzać .
Oto wycinek z tego co padłeś Moc/RPM 3,9/7500 a nasze romety nie mają takiej mocy
Offline
kubas11117 napisał:
kusy1976 Taka sama konstrukcja nie oznacza, że musi to być ten sam producent.
tamten pewnie też tyle nie ma, może chcieli mieć na papierze więcej od Rometa "P
Offline
Być może masz rację Myślę że jeżeli silnik się "spodoba" to za ok. rok będzie cylek
Offline
Witam:)
ostatnio założyłem odblokowany moduł i jak zrobiłem rundke po mieście to nie mogłem sie do silnika dotchnąć bo był strasznie gorący i mam pytanie czy to jest normalne i musi tak być czy coś innego ??
Offline
U mnie jest tak tylko latem, jak sobie pomykam w terenie, czyli duże obciążenie, wysokie obroty i niewielka prędkość. W chłodniejsze dni i do tego na trasie nie grzeje się bardzo, nie wiem jak sprawa wygląda w mieście, czyli światła, częste zatrzymywanie się itp. Mam moduł odblokowany.
Offline
A jak ty tylko moduł zmieniłeś czy moduł i zębatki??
I jaki masz v-max??
Offline
Mój też się strasznie grzał, ale tylko jak bylo bardzo ciepło. czułem jak słabnie (moze mi się tylko wydawało)
Offline
Może i ci sie zdawało bo osobiście lepiej mi sie jeździ jak jest ciepły silnik niż jak jest zimny
Offline
Mój też jeździ lepiej jak się nagrzeje, a poza tym to może 2x cisnąłem go na zimnym jak byłem baaaaaardzo spóźniony. Ogólnie to mój silnik też jest gorący ale to jest akurat u mnie normalne, bo mieszkam w terenach górzystych ale silnik to mały pikuś, najgorszy jest wydech, przez niego straciłem 2 pary spodni nie wspominając o bliznach po poparzeniu! Jak schodziłem to dotykałem wydechu i przez następny tydzień podczas jazdy czułem smród topionych resztek spodni które przypaliłem, bądź też skóry (jak jeździłem w krótkich spodenkach).
PS. Nagrzanie silnika też zależy od stylu jazdy. Jeżeli jeździsz tak jak ja, tzn prawie jak na torze to się nie dziw, że jest gorący, natomiast jeżeli jedziesz z prędkością 40 km/h przez 30 km to też nie spodziewaj się, że będzie chłodny ale na pewno nie będzie tak gorący jakbyś grzał ile fabryka dała przez 10 - 15 km
Offline
Ja jak założyłem moduł i nie zmieniałem zębatek to leci 65km/h ale żeby szedł tyle musze go tyrać ale do 60km/h to normalnie jest i jak mam 60km/h to mam tak 8.5 tyś obrotów a jak był zablokowany moduł to przy 7 tyś obrotów było odcięcie i myśle że 1,5 tyś obrotów na motorek to nie jest dużo
Offline