Generalnie mam takie same wrażenia jak Slawkowski (przelotowo 65 km/h przy ok 8000, V-max jak dotychczas 81 km/h), jednak silnik nabiera wigoru przy ok 6500 obr, wiec na drugim biegu należy odkręcić mocniej, wtedy moto jest tak dynamiczne jak przeciętny samochód w ruchu miejskim
Ostatnio edytowany przez loko (2012-04-15 07:41:48)
Offline
Siemasz jestem nowy na forum .
Ale już trochę je obserwuje , ogólnie rometem jeżdżę już 2lata i nie zgodzę się z wami że ma takie słabe
osiągi i tak mocno licznik przekłamuje .
Mi licznik przekłamuje jedynie o jakieś 5km/h , w motorze za wiele nie zamieniałem dysze orginalnie mam 80
do tego stożek ale przedłużony rurką , wydech przerobiony odczepiony zawirowywacz spalin przebite 3 puszki
w środku (planuje zaspawać te 2 małe dziurki) a (ładna praca) jeszcze zębatka 14 zębów przód tył bez zmian
oczywiście odblokowany moduł , zmieniona świeca i gaźnik ustawiony żeby przepustynica otwierała się maksymalnie ,
i przy małym wietrze w plecy (nawet bez) max vmax licznikowo 80z groszami a realny 80 sprwadzany samochodem i
skuterami , moja masa 80kg .
Moto zadbany dobrze ustawiony i dotarty no ma osiągi ,przebieg około 5 tyś długo jeździłem bez linki (ukradli).
Jeszcze w planach cyclek 80 ccm dysza 90 zębatki 15(jeśli wejdzie to 16)przód tył 38 ,chłodnica oleju
i zamknięcie szafy 120 km/h choćby silnik miał wyskoczyć .
PS.polecam przerobienie wydechu a najlepiej wymiana !
Offline
a realny 80 sprwadzany samochodem i
skuterami
Jak na 14z jechałeś realne 60 to w sumie i tak dobrze, skoro 15z pozwala przy 12k rpm jechać ok 65kmh. Fizyki nie oszukasz jakimś stożkiem i wydechem.
Mierzenie vmaxu skuterem - bezcenne
PS Jak ty chcesz na 72ccm jechać 120 to ja już tego nie skomentuje...
jedyna opcja jest zmiana silnika na pojemnosc minimum 125, ale ta rama sie rozpadnie.
Która o_O ?
Offline
mierzone również było autem
i nie mam zamiaru wstawić 72ccm tylko większy bedę przeprowadzał szlif oczywiscie tez tuleja bedzie zmioeniana i do dobrania tłok
mój motor kocham i szanuje ale wystawie go na ta próbę a iskrucony dolot między cylindrem a gaźnikiem
Offline
A do kolegi który napisał że rama nie wytrzyma 125 ccm to ci powiem że wkładają 150ccm
Ale nie chce się z nikim kłócić wiem że to co napisałem jest na pograniczu z niemożliwym ale
są nikłe szanse i ja ją chcę wykorzystać .
A i co do mierzenia skuterem to skuter to było derbi predator 80ccm , i niektóre nawigacje też przekłamują
w jedną albo drugą stronę (mówię n9iektóre żeby mnie nikt źle nie zrozumiał .
I co do fizyki kiedyś nikt nie myślał nad lotem na księżyc bo miało być nie możliwe a jednak dokonali .
Motorek ma naprawdę potencjał .
Offline
co wy kur.. wiecie ja na 50ccm ganialem 75 a teraz 72ccm i zebatka 14z o wiele wiecej jade to nie komar czy motorynka tylko zetka
Offline
marinos861 napisał:
co wy kur.. wiecie ja na 50ccm ganialem 75 a teraz 72ccm i zebatka 14z o wiele wiecej jade to nie komar czy motorynka tylko zetka
a świstak siedzi i zawija je w te sreberka....
się nam z tematu piaskownica robi (przepraszam za OT)
Offline
Koniec fantazjowania chłopaki, to nie ten temat ani nie ten dział. W tym wątku piszemy jak najbardziej poważnie.
Z takimi fantazjami można przenieść się do części forum "O wszystkim i o niczym. i założyć temat S-F.
Offline
Istotą tuningu jest to, żeby w sposób bezstresowy dla ludzia i sprzęta przejechać 100 km z dobrą średnią, a nie to, żeby uzyskać Bóg wie jaki v-max na odcinku 2 km, po których moto się rozpada.
To jest realny v-max 72cc i więcej raczej nie będzie z tej pojemności, chyba ze ktoś lubi dymać za tirem, albo z Kasprowego :
Ostatnio edytowany przez loko (2012-04-16 11:01:18)
Offline
Czytając wasze posty aż śmieć mi się chce . Powiem tak moja zetka (50ccm) 15 z zdawcza i 52 tylna jest wstanie poruszać się w optymalnym zakresie obrotów 6,5-8k z predkością około 55km/h +/- 5 km/h co do v-max to tylko kilka razy próbowałem przy około 10.5-11 rmp przedkość wg. licznika około 70-75 km/h wg. nawigacji TomTom nie jakiś chiński badziew pokazywał 71km/h . Jestem pewnien że przy napawdę ostrej meczarni poszedł by te 75 ale po co ? Zetka jest dla mnie ucieczką od szarego nudnego świata po co "ją" meczyć i samemu ryzykować tylko poto żeby coś udowodnić lub zaszpanować . Chcesz jechać szybko na 50ccm ? Japońce w 2t . Niegługo wejde w posiadanie zestawu 72ccm i moim marzeniem będzie jechać te powiedzmy 55-60 bez meczarni dla silnika . Dodam że jedynym mankamentem zetki 50 cmm jest bardzo mały moment obrotowy a tak po za tym to zetka 50 prowadzi się o nibo lepiej niż ogar 900 , GB Street i inna różnej maści tzw. "kible" czyli skutery . Pozdro i nie pisać głupot bo to nie ma sensu a w tym temacie niech sie wypowiadają osoby zainteresowane/posiadajace zestawy 72ccm . Sorka za Ot
Offline
Na oryginalnym cylindrze i zębatkach udało mi się wycisnąć z górki 69 km/h (mierzone licznikiem rowerowym), ale top było już takie katowanie silnika (zaczęło coś dzwonić) to zwolniłem, bo nie chciałem, żeby mi się silnik rozleciał.
Offline