Mam do was kilka pytań od kąt wam bierze sprzęgło a gdzie sie zamyka ja jak puszczam klamke to sprzęgło mi bierze od większej połowy a zamyka sie tuż przy końcu miałem pękniętą sprężyne i ją już wymienilem i chciałbym sie spytać czy tylko u mnie tak jest czy we wszystkich Zetkach może sprzęgło mi siada bo jeszcze oleju nie wymieniłem
Ostatnio edytowany przez duster4321 (2011-04-03 13:05:17)
Offline
Bierze od połowy, ja też mam pytanie. Czy jak wrzucicie na jedynkę i postawicie na stopkę centralną, wciskając sprzęgło to koło wam się kręci? mi się kręci można je zatrzymać dłonią - (nie jest to silne) mimo to chyba na wciśniętym sprzegle nie powinno się kręcić. Jak to jest?
Offline
Żal ;/ ja wymieniłem sprężyne na nową linke podciągnołem na maxa i bierze prawie przy końcu może od oleju też zależy??
Offline
srubekl napisał:
Czy jak wrzucicie na jedynkę i postawicie na stopkę centralną, wciskając sprzęgło to koło wam się kręci? mi się kręci można je zatrzymać dłonią - (nie jest to silne) mimo to chyba na wciśniętym sprzegle nie powinno się kręcić. Jak to jest?
też tak mam i jest to normalne. jak Ci nie "ciągnie" na jedynce na sprzęgle jak wkręcisz go na obroty to jest git.
Offline
ale gdzie mam to wyregulować?? bo linka przy manetce jest wykręcona na maxa, miałem sprężyne pekniętą przy silniku też ja zmieniłem na nowa i nadal to samo
Offline
jest tez taki bajer do regulacji przy cylindrze (osłonięty czarną gumą)
Offline
Offline
Radzet napisał:
jest tez taki bajer do regulacji przy cylindrze (osłonięty czarną gumą)
Ta guma jest przy cylindrze zaczepiony na taką jakby blaszke przykręconą do cylindra??
Offline
duster chodzi o linke sprzegla- regulowac mozesz przy manetce albo przy silniku- jak linka leci zmanetki to w pewnym momencie "wchodzi" do silnika- troszke wyzej jest oslonieta takim czarnym kondomkiem regulacja sprzegla
Offline
Tak na wysokości głowicy.
Offline
Kily wiem oco ci chodzi ale nie wiedziałem że przy silniku jest jeszcze regulacja sprzęgła
Jutro wróce ze sql i zobacze tą regulacje przy silniku jak nie pomorze to będe myślał co dalej
Ostatnio edytowany przez duster4321 (2011-04-03 21:13:29)
Offline
zastanawiam się teraz nad taką sprawą:
przy luzie na klamce (zalecanym 10-20 mm) dźwigienka sprzęgła na obudowie jak na fotce przy zaciskaniu klamki w zakresie tego luzu powinna się podnosić ?
niby mam ustawiony luz i czuć go dobrze aż do oporu stawianego podczas rozsprzęglania, ale dźwigienka od razy jest podciągana przez linkę...
myślę, że dzieje się tak poprzez ciągły naciąg sprężynki i chyba jest to prawidłowe, że linka jest cały czas naciągnięta nawet przy zupełnie puszczonej klamce (sama linka nie posiada luzu) ?
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2011-04-04 22:09:31)
Offline