Ogłoszenie


#1 2012-06-14 21:30:42

NoPel

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-03-31
Posty: 26
Punktów :   

[Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

Witam. Niestety, silnik 200ccm nie wchodzi w grę...
Więc chce wycisnąć jak najwiecej z 50tki. Nie liczy się żywotność, nie mówmy o tym.
Więc tak, myślałem o splanowaniu głowicy, ale wtedy będzie rpbolem z tym że łańcuszek rozrządu będzie za długi (niby splanowanie toa brdzo mało, ale sądzę że i tak troche za duży luz będzie na łańcuszku).
Myślałem także nad twardszymi sprężynami zaworowymi, i sportowam wałkiem rozrządu, coś jakby R20 albo Z40, ale pasujące do zetki. Na ebayu i ooracing nic nie ma, gdzie można tego szukać?
Powiedzcie co można zrobić, aby uzyskać jak największą moc. Bo już mam powoli dosyć tego że on po prostu nie jedzie, i odliczam dni do tego jak zrobie a1 i kupie r125....
I tak jak pisałem, w gre nie wchodzi wymiana silnika/cylindra.

Offline

 

#2 2012-06-14 21:57:16

 Gizmi7

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2011-03-16
Posty: 118
Punktów :   -1 
Pojazd: Benzer Aston
Wiek: 18

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

jezeli nie wchodzi w ggre wymiana to schudnij bedzie mial mniej do ciągniecia i pilnikiem odchudź rame )))

Offline

 

#3 2012-06-14 22:34:46

NoPel

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-03-31
Posty: 26
Punktów :   

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

Nie wiem, masz coś konretnego do powiedzenia, to pisz, a jak nie to po co coś piszesz? Wybacz ale nie jestem w chumorze do żartów...

Offline

 

#4 2012-06-14 23:24:33

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

Więc chce wycisnąć jak najwiecej z 50tki. Nie liczy się żywotność, nie mówmy o tym.

Zmień pojazd. Ten temat to żart i zalatuje dziecinadą.

Offline

 

#5 2012-06-14 23:29:12

 radziu0700

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gliwice
Zarejestrowany: 2011-08-30
Posty: 969
Punktów :   
Pojazd: Zecia 72

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

jak zwykle PickNick ma racje... qrde ziomek TO JEST 50ccm! oprócz zmiany cylka nic nie wymyślisz... ew. swap na 125! a do przyrostu mocy to polecam wymienić świecę i żarówki wymienić na słabsze aby na cewkę większe napięcie szło, no i oczywiście nie zapomnij wykręcić lusterek żeby opory powietrza zmniejszyć. dziękuje że mogłem nabić se kolejnego posta do kosza z tym tematem.


"Motocykle to nie Wszystko, ale bez nich Wszystko jest niczym"

http://img822.imageshack.us/img822/6432/podpisxa.png

Offline

 

#6 2012-06-14 23:50:07

 kreVVeta

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15531509
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2011-04-10
Posty: 403
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 125/50
Wiek: 17

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

Dlaczego silnik nie wchodzi w grę? Za sportowy wałek (na prawdę sportowy a nie jakiś syf, który ci kompletnie nic nie da poza satysfakcją posiadania sportowego wałka) na pewno zapłacisz więcej niż za cały używany silnik. Taki pasujący to tego silnika wałek to robią na zamówienie albo w pojedyńczych ilościach, bo mało jest osób które zdecydowały się na zakup czegoś co jest totalnie nieekonomiczne. Niestety, taka prawda, że tuning czterowuwa 50ccm nie jest możliwy w normalny sposób. Na pewno znajdziesz rzeczy dzięki którym wyciśniesz z tego silnika dużo więcej, bo kiedyś Picknick czy tam Blurey (sorry, nie pamiętam) pisali wszystko co można zrobić, ale wyszło kilkadziesiąt tysięcy zł. ^,^

Jeśli chodzi o to że boisz się o problemy z powodu posiadania większej pojemności (72ccm - teoretycznie niewykrywalne) to po prostu sprzedaj zetkę i kup używanego dwusuwa, który pojedzie te 20-30kmh więcej przy sporo lepszym przyśpieszeniu. Nic innego ci się bardziej nie opłaci.

Offline

 

#7 2012-06-15 08:33:42

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

kreVVeta napisał:

Dlaczego silnik nie wchodzi w grę? Za sportowy wałek (na prawdę sportowy a nie jakiś syf, który ci kompletnie nic nie da poza satysfakcją posiadania sportowego wałka) na pewno zapłacisz więcej niż za cały używany silnik. Taki pasujący to tego silnika wałek to robią na zamówienie albo w pojedyńczych ilościach, bo mało jest osób które zdecydowały się na zakup czegoś co jest totalnie nieekonomiczne. Niestety, taka prawda, że tuning czterowuwa 50ccm nie jest możliwy w normalny sposób. Na pewno znajdziesz rzeczy dzięki którym wyciśniesz z tego silnika dużo więcej, bo kiedyś Picknick czy tam Blurey (sorry, nie pamiętam) pisali wszystko co można zrobić, ale wyszło kilkadziesiąt tysięcy zł. ^,^

Jeśli chodzi o to że boisz się o problemy z powodu posiadania większej pojemności (72ccm - teoretycznie niewykrywalne) to po prostu sprzedaj zetkę i kup używanego dwusuwa, który pojedzie te 20-30kmh więcej przy sporo lepszym przyśpieszeniu. Nic innego ci się bardziej nie opłaci.

Dokładnie, żadne gumeczki, sprężyneczki, wałeczki NIC nie dadzą tylko sprzedawca będzie zadowolony, że kasy sobie wytrzepał. Chcesz moc wkładaj 125ccm-250ccm.
Widziałem ostatnio na allegro silnik od 125 z Benzera przebieg 3400km za 500zł z osprzętem.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#8 2012-06-15 21:19:33

 Okret

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2012-02-16
Posty: 1130
Punktów :   14 
Pojazd: Honda CBR 125R
Wiek: 16

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

Aby podnieść osiągi motorka trzeba mu zwiększyć moment obrotowy czyli większy cylinder. Jest to 4t i wymiana wydechu, filtr stożkowy niestety nic nie dadzą.

Offline

 

#9 2012-06-15 23:00:01

 derzawi1

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

2867750
Skąd: zaborów
Zarejestrowany: 2012-03-04
Posty: 571
Punktów :   
Pojazd: romet zetka50
Wiek: 18

Re: [Pytanie] Przerabianie zetki (na poważnie)

splanowanie głowicy da lepsza kompresja wiecej mocy większe grzanie sie silnika.
a tak to tam nic nie zmienisz jak by to był 2T np simek to można kosz dac od s60 albo s70 i parę innych rzeczy a w 4T tego sie nie da zrobic.

A jak ty myślisz ze zetka to jest ślimak czyli nie miałeś rometów komarków on na v max leciały 50km/h i wyły jak nie wiem co

A z takim podejściem to i 125ccm to jest mało bo też za jeździsz

Ostatnio edytowany przez derzawi1 (2012-06-15 23:02:08)

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetka50.pun.pl https://comfortvet.pl/