Ja osobiście znam przypadek Racinga który w ciągu jednego sezonu bodajże 2010 przejechał 20tyś. km bez awarii.Siniki poziome występują do pojemności 140cm.Przylanczam się do wypowiedzi jack-1999 że jak chińczyk dobrze poskładał to będzie jeżdził. GumiŚ123 zobacz jaką Zetka ma wielką oponę z tyłu a jaką ma Aston,przełożenie w silniku ma pewnie także inne.Im szerszy lacz tym większy mół i tyle.Na takich oponach Made in China lepszej przyczepności nie uzyskasz a opory toczenia są o niebo większe.Mnie najbardziej śmieszy wypowiedz jednego z użytkowników który napisał o zgrozo że on swoją Zetką50 w2chodzi w zakręt 90* z prędkością 60-65km/h!Ja swojego Ogara nie chwalę i silników poziomych także ale ręce i spodnie opadają co tu niektórzy wypisują na tym forum.
Offline
Nie jak się chinczycy postarają tylko prawie wszystko zależy od kierowcy no bo np. jak ktoś jeździ z prędkością przelotową 30-45 no to wytrzyma z 30tys. a jak ktoś dusi do spodu itp to mniej wytrzyma . Proste
Offline
Chłopaki nie wiem jak wy, ale ja mam coraz większe zaufanie do Zeci. Teraz w wakacje codziennie śmigam nią 80-100 km, czasami więcej i jestem pewien, że mnie dowiezie. Nawet na Woodstock mnie dowiozła 140 km jazdy na 8 tys. obrotów, przy czym ja zrobiłem błąd bo nie zatrzymywałem się na żaden postój. Trochę się później martwiłem, że mogła się przegrzać, ale po Zeci nic nie widać-jeździ jak wcześniej A przebieg 5500km
A ten rr nawet mi się podoba, widziałem go też z bliska, ale mógłby być trochę tańszy. Ciekawe jak się nim jeździ ;]]
Offline
Gost Rider napisał:
Ja osobiście znam przypadek Racinga który w ciągu jednego sezonu bodajże 2010 przejechał 20tyś. km bez awarii.Siniki poziome występują do pojemności 140cm.Przylanczam się do wypowiedzi jack-1999 że jak chińczyk dobrze poskładał to będzie jeżdził. GumiŚ123 zobacz jaką Zetka ma wielką oponę z tyłu a jaką ma Aston,przełożenie w silniku ma pewnie także inne.Im szerszy lacz tym większy mół i tyle.Na takich oponach Made in China lepszej przyczepności nie uzyskasz a opory toczenia są o niebo większe.Mnie najbardziej śmieszy wypowiedz jednego z użytkowników który napisał o zgrozo że on swoją Zetką50 w2chodzi w zakręt 90* z prędkością 60-65km/h!Ja swojego Ogara nie chwalę i silników poziomych także ale ręce i spodnie opadają co tu niektórzy wypisują na tym forum.
O oponach wiem. Ty masz swoje zdanie nt. silników, ja mam zdanie, że nie warto kupwoać Zetki, skończmy już OT , Jak chcesz gadać to PW.
Offline
No ja bym się chciał przejechać tym RR i już naprawdę koniec OT o zetce i silnikach niech ktoś założy tema np. Silniki pionowe vs poziome albo coś takiego
Offline
Gost Rider napisał:
Mnie najbardziej śmieszy wypowiedz jednego z użytkowników który napisał o zgrozo że on swoją Zetką50 w2chodzi w zakręt 90* z prędkością 60-65km/h!Ja swojego Ogara nie chwalę i silników poziomych także ale ręce i spodnie opadają co tu niektórzy wypisują na tym forum.
co racja to racja.
rafal0298 napisał:
niech ktoś założy tema np. Silniki pionowe vs poziome albo coś takiego
eeee tam, nuda...
Wróćmy lepiej do RR-ki.
Offline
Dobra.Wg mnie Romet RR 50 jest wizualną kopią Hondy CBR,dużo ładniejszą a niżeli Zipp Pro50.W RR50 przynajmniej mocowania lusterek zamontowano w mniej newralgicznym miejscu tzn. w Pro50 w owiewce a w RR50 w kierownicy.W Pro50 te owiewki szybko pękają pod wpływem wibracji co nie wcale nie dziwi.Dzwięk tłumika jak w moim Ogarze Racing ew.Romet C1 Via TRIAL lub CITY.
Offline
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … mCTgKvlPvM
Zrobili jego test, i.........
Nic ciekawego, jakbym miał wybierać ponownie to bym wziął ZetKę
Offline