Siema, chciałbym zamontować kilka dodatków routera, aby był jedyny w swoim rodzaju a mianowicie:
-chłodnica
-paski na koła
-termometr oleju
-opona 120 na tył
-cylinder 72+ głowica
-mocniejszy wał
-tłumik mugen
Co o tym myślicie? Będzie to dobrze wyglądać?
Offline
Zwiększysz tylko skomplikowanie i awaryjność przez chłodnicę i okropnego tylnego balona 120, reszta może być, ale cylinder 72 może zrobić to, że silnik zacznie być awaryjny, nie potrzebny jest termometr oleju bo to ciekawostka lepiej kase zostawić.
Offline
Chłodnice sobie odpuść, to tylko kolejna rzecz, która może się zepsuć i długo nie będzie trzeba na to czekać. Są lipnie wykonane i przeciekają, urywają się węże itd. Termometr w zupełności wystarczy.
Na oponach się nie znam, ale wg mnie najlepiej kupić jakąś dobrej firmy, ale rozmiarów oryginalnej. Szersza opona=większe opory toczenia.
Tłumik to kwestia wyglądu i dźwięku, w 4t osiągów na lepsze Ci nie zmieni, więc jak masz kase to może być.
Mocniejszy wał nie jest potrzebny do 72ccm, seryjny w zupełności wystarczy.
Paski na koła, termometr oleju, cylinder 72ccm to dobry pomysł
PickNick napisał:
nie potrzebny jest termometr oleju bo to ciekawostka lepiej kase zostawić.
Z tym się nie zgodzę. Byłem ostatnio routerem w tatraladni, i po górach moto miało ciężko, miejscami bardzo ciężko, przez co silnik się mocno grzał. Dzięki termometrze wiedziałem czy już się zatrzymać na postój czy jechać dalej. Masz rację że lepiej zostawić kasę, ale tylko wtedy gdy chcemy kupić jakiś mega wypasiony termometr. Ja swój złożyłem za ok 30zł i bardzo się to opłaciło.
Ostatnio edytowany przez Franio_56 (2012-08-19 15:57:54)
Offline
Czyli na to wychodzi że tylko tłumik i paski założyć?;P
Offline
Co do 72 to jest takie prawdopodobieństwo , że coś zacznie się psuć ale nie musi Jak nie będziesz katować itp to ładny przebieg nabijesz. Co do pasków na koła to polecam sam mam (możesz zobaczyć u mnie jak się prezentują). Myślę , że w termometr oleju warto zainwestować.
Offline
Z tego co widziałem to w internecie są czujnioi temp. które się wkręca zamiast bagnetu od oleju... jest możliwość zamontowania czujnika koło zegarów?
Offline
Tak ale trzeba się bawić z tym, i nie wiadomo czy na taki gwint dostaniesz
Ostatnio edytowany przez Xenon (2012-08-19 16:53:48)
Offline
termometr oleju to wlasciwie mzoe zrobic akzdy kto wie co to lutownica, cyna i opornik to nie ejst nic trudnego. Sa nwet gotowe zestawy z instrukcja montazu np: http://sklep.avt.pl/p/pl/484102/wskazni … ntazu.html wystarczy zlutowac wedlug instrukcji potem dorobic do tego tarcze z jakiegos tworzywa i malnac na tej tarczy jakis wzorek ponad diodami. Puszke zeby to wsyztsko zamknac kupicie za 20zł i potem tylko gdzies przykrecic obok zegarow. czujnik temperatury wkrecamy w srube spustowa i zaklejamy zeby nie cieklo. Na alledrogo sa jeszcze gotowe termometry ktore dzialaja taks amo z tym ze sa analogowe jednak ich cena jest kosmiczna (za ladnie wygladajacy trzeba dac od 150zł do 200zł a nawet wyzej) Na penwo jest to ciekawy gadzet w motorku i przydaje sie do sprawdzenia np rozgrzania silnika przed jazda. Chlodnice oleju sobie odpusc co do zestawow 72ccm nie wypowiem sie bo niemam xD
Offline
80° chyba albo 80-90 jakoś tak
Offline
W jednym miejscu 130, w innym 90, to nie ciecz gdzie 120 oznacza rozsadzenie chłodnicy. W korku pewnie temp płynu(oleju) miała nawet 130 i więcej. To normalne dla powietrzaka. Nie ma temp za wysokiej(ekstremalna złapie tłok, ale to ekstremalna, w zwykłej eksploatacji nie spotykana) jest tylko za niska.
Offline