Witam, Kupiłem moduł odblokowany, założyłem wszystko ładnie pięknie. V - max to licznikowe 80 - 85 km/h zauważyłem, że czuć znaczny wzrost mocy przez odblokowanie. Dobra pojeżdziłem pare dni. Patrze na wskaźnik oleju, i nic nie ma (tzn na oczku nie było widać) Pomyślałem, że najlepsza pora wymienić, ale jakim cudem nie ma oleju, dobra mniejsza o to. Mineły dwa dni zakupiłem olej Super Mobil 2000 10w40 Pół Syntetyk (Przebieg zetki 2114 km, pierwszy raz olej wymieniany był na przeglądzie) Wymieniłem wszystko elegancko. Jazda próbna i zauważyłem tym razem znaczny spadek mocy. Gdy zmieniam bieg z 3 na 4 to potrzeba serio pół kilometra, żeby nabrał maksymalnej prędkości (czuć to najbardziej na 4) tylko dodam, że teraz v-max to 70 km/h nie 80 tak jak przed wymianą. I jeszcze jedno opóźniła się także reakcja na gaz. I ja z zapytaniem o co kaman? Czy to przez olej? Czy on musi sie jakoś przystosować? Ja ogólnie zielony w te klocki jestem, bo to mój pierwszy taki motorower, więc prosze o wyrozumiałość.
Ostatnio edytowany przez hUn600cc (2011-04-17 18:00:06)
Offline
ile oleju spuściłeś podczas wymiany ??? bo rozumie, że coś tam jednak jeszcze zostało ?
Offline
hUn600cc napisał:
Do końca i nowy wlałem.
raczej byłem ciekawy ile oleju miałeś przed wymianą, jeżeli pisałeś, że na wskaźniku nic nie było.
Offline
zapraszam do lektury http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=281 też myślałem że bez różnicy.
Offline
Nowego nalałem około 700 ml, na oczku było gdzieś pomiędzy max. A starego wylałem takie małe pudełko po maśle.
Na butelce nic nie pisze do czego jest tylko, że półsyntetyk i po angielsku, że chroni silnik.
Ostatnio edytowany przez hUn600cc (2011-04-17 16:55:06)
Offline
No wiem, wiem. Tylko mi nie chodzi o to, że w czasie jazdy olej wyparował, tylko, że już go przed nią zapewne nie było, a napewno nie tyle, żeby było widać w wskaźniku. Moja głupota, że raz czy dwa nie sprawdziłem
Offline
Offline