Kierownica A do Z
Zmienić jej położenie możemy luzując cztery nakrętki u góry -
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=260
Na kierownicy znajdziemy też ozdoby na jej końcu:
Jeśli ktoś porusza się dużo po mieście lub ma ciasny garaż to okazuje się że kierownica jest troszkę za długa z tymi chromowanymi metalowymi ozdobnikami.
Po odkręceniu zostaje coś takiego:
Budowa takiego wynalazku wygląda tak:
Po zdjęciu można zastosować z boku zaślepkę od innej kierownicy.
Można też sciąć chromowane elementy ozdobne które wchodzą na śrubę z boku.
Kierownica bez ozdobników:
Należy dodać że chromowane ozdobniki nie mają wpływu na gaz i gumowe rączki, są oddzielnie i gaz bez tego nam nie spadnie.
(Jak ktoś zmieniał lusterka firmowe na inne to niech się pochwali. Oczywiście temat można dowolnie rozwijać w końcu kierownica ma jeszcze inne rzeczy)
Do kierownicy możemy zastosować zamiast seryjnych "ozdobników" to: http://allegro.pl/zeta-bar-end-zaslepka … 56628.html
Inne tematy o kierownicy na forum:
Zmiana kierownicy http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=237
Ostatnio edytowany przez srubekl (2011-04-03 17:37:26)
Offline
jest super ale gdy odkręciłem tą chromowaną końcówkę to mi ta nakrętka do środka kierownicy wleciała i teraz nie wiem jak ją wyciągnąć bo strasznie brzęczy
Offline
Mi jak wpadła nakrętka do kierownicy to wziąłem mały magnesik neodymowy, zatopiłem na końcu rurki termokurczliwej żeby się trzymał, wsadziłem rurkę do kierownicy i nakrętka się przyczepiła - polecam Prosto szybko i przyjemnie (jak się ma neodymka i rurkę)
Offline
Mówią jeszcze że to są obciążniki żeby lepiej po zakrętach sie jeździło
Offline
W prawdziwych motocyklach to moze sa obciazniki, ale w zetkach to tylko ozdobki.
AVE
Offline