stary olej przyda się do smarowania łańcucha albo do pomalowania sztachet w płocie. Nie wolno przekraczać max. poziom oleju ma być pomiędzy jak jest mało to trzeba uzupełnić ale nie przelewać!
Offline
A jak to jest z wymianą bo jak miałem 1250km to byłem akurat w okolicach serwisu i się zapytałem czy by teraz nie zrobili już bym nie musiał przyjeżdżać to serwisant mówił że może jeszcze za wcześnie że szefa się musi zapytać ale wymienił. Bo chyba im częściej tym lepiej dobrze myślę?
Offline
Dzięki za poradnik, jest super, ode mnie "plusik"
Aha jeszcze motula 3000 czy 5100 lać??
Ostatnio edytowany przez Maka_17 (2011-11-18 16:17:49)
Offline
Rider napisał:
A jak to jest z wymianą bo jak miałem 1250km to byłem akurat w okolicach serwisu i się zapytałem czy by teraz nie zrobili już bym nie musiał przyjeżdżać to serwisant mówił że może jeszcze za wcześnie że szefa się musi zapytać ale wymienił. Bo chyba im częściej tym lepiej dobrze myślę?
Doświadczeni fachowcy ... , a podkreśliłeś , że to pierwsza wymiana oleju ? jeżeli to 2 waymiana to 1500 km .
Offline
To była 2 wymiana, serwisant wiedział bo zawsze na jednego trafiałem. Ale chciałbym sie dowiedziec czy wcześniejsza wymiania szkodzi? Chyba nie?
Offline
a tak a propo jeśli mam koło 600-700km to wymienić po 1000 czy zaraz po zimie?
Offline
Wcześniejsza wymiana nie szkodzi. Ale pamiętaj by tam 100 km , przed 3000 KM zrobić już przegląd .
Offline
zetke trzymam w garażu nie ocieplanym.
Offline
Ja też trzymam w nieocieplanym i olej zmienię po zimie.
Offline
Ja trzymam w ocieplanym , chyba nie ma się czego obawiać
Offline
A czy można im dać do ręki swój olej przy przeglądzie ? Bo mi ostatnio lali jakis z beczki ( nie wiadomo czy to nie jakies g*wno, bardzo rzadki. Dodam, że to nie jest serwis z prawdziwego zdarzenia tylko jakis warsztat na franczyzie). Najlepsze jest to, że za ten ich "przegląd" zaplacilem 100zl, a wlali mi tylko ten olej i nasmarowali lancuch( nie pamietam, ale chyba nie naciagali, bo potem sam musialem naciagac).
Offline