Coraz więcej osób zakłada 72cc do swoich Zetek .
I na pewno was denerwuje stukanie zaworów które pomimo regulacji ciągle się rozregulowują .
Lecz przeważnie jest to ignorowane ponieważ "Ten typ tak ma" (wiem po sobie) i się jeździ .
I możemy sobie zniszczyć głowice...
Winne stukania są popychacze które są bardzo złej jakości i szybko się wyrabiają.
I gdy jest chociaż trochę wyrobiony to już niema możliwość dobrego ustawienia luzu .
Rozwiązaniem problemu jest przełożenie popychaczy od głowicy z 50cc .
Silnik wtedy pracuje cichutko i nie niszczymy sobie głowicy .
Mam nadzieje że komuś to się przyda
PS: Nie dodawałem tego jako Poradnik ponieważ moim zdaniem się to nie nadaje , chyba że administracja uzna inaczej to proszę o przeniesienie.
LwG !
Offline
O, to jutro zmienię, bo już mnie to też zaczyna denerwować
Ja uważam to za przydatny poradnik
Offline
Też uważam jako poradnik, na pewno przyda się wielu osobom i będzie go tam łatwiej znaleźć.
Offline
To takie info jakbyś zrobił jak podmienić te popychacze to mógłby być już poradnik ;-)
Offline
Bardzo interesujący poradnik. Daję plusa. Wymieniłem u siebie cylinder na 72 cm3 i bez regulacji zaworów było słychać stukanie. Po regulacji stukanie zniknęło. Zetką jeżdżę bardzo mało więc jeszcze z popychaczami nic się nie stało, ale informacja jest bardzo cenna. Prawdopodobnie zaoszczędzi mi sporo nerwów i zastanawiania co jest nie tak, gdy zawory znowu zaczną stukać.
Offline
Już to dawno temu stwierdzono zaraz na początku gdy tylko pojawiły się te kity.Taka sama sytuacja zdarza się w uzbrojonych głowicach od poziomych silników.
Offline
obszernie o tym było już w temacie:
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1617&p=19
oraz w opcji szukaj:
http://www.zetka50.pun.pl/search.php?se … 1591855708
Offline