W moim przypadku przestawienie zawleczki o jeden rowek spowodowało, że zniknęło mi nieprzyjemne zjawisko polegające na przytykaniu silnika, gdy pomalutku zaczynałem zwiększać gaz manetką. Tuż po pracy na biegu jałowym następowało przy pewnym położeniu manetki zmniejszanie obrotów poniżej 1500 a potem już normalnie wzrastały. Przestawienie iglicy wyeliminowało to dziwactwo. Dodatkowo zauważyłem, że silnik stabilniej pracuje na biegu jałowym przy obrotach 1500. Wcześniej musiałem podkręcać do 1700 - 2000, żeby nie zdychał.
Dla ciekawych wygląd iglicy
>Full size
I z innego ujęcia
>Full size
Części składowe iglicy i przepustnicy (?)
>Full size
I jeszcze złożone do kupy
>Full size
Przeniesiono do poradnika//srubekl
Offline
ok spoko git wreszcie ktoś pokazał jak to zrobić xD ale zawleczkę dałeś ząbek niżej czy wyżej?
Offline
Jak podnosisz iglicę to zawleczkę dajesz niżej.
Offline
podniosłem i różnicy nie widzę...
Offline
Offline
no bawiłem się znaczy jakaś różnica jest ale nie bardzo odczuwalna
Offline
A możę ktoś opisać i zrobić zdjęcia jak podnieść tą iglicę bo bym się pobawił a i mam pytanie czy przy regulacji gaźnika potrzebny jest działający obrotomierz bo mi się zepsuł
Offline
Jak chcesz to jakoś wyregulować to raczej obrotomierz jest niezbędny. Na słuch można co najwyżej podregulować, ale nie da to dobrego efektu, zresztą możesz jeszcze bardziej rozregulować.
Offline
Mam mały problem, pierwszy raz podnosiłem iglice , zrobiłem dokładnie jak napisane wyżej, ale po skręceniu manetka chodzi tylko kawałem, nie wiem co zrobiłem źle, może jakoś źle tą sprężynę z linką założyłem.
Offline
źle włożyłeś przepustnicę ;p
Offline