Gość
zetkafan99 napisał:
Ok dzienkuje wszystkim za pomoc. Chyba wybiorę zetkę to Am6 to jednak gówno jest. A jeszcze pytanie mam o zipp neken? Co o nim myślicie? Bo fajnie wygląda na taki duży i opony szerokie i wgl taki fajny się wydaje. Ma coś takiego ktoś?
Słyszałem o filmiku na YT na którym podobno zlamał się w pół.
Here: http://www.youtube.com/watch?v=XzkVBEnZ79I //Blu
Ten zipp neken to jak dla mnie to porażka, ani to wyglądu nie ma i wgl taki sobie..
Nie mogę powiedzieć jak z jazdą itp ponieważ nie jeździłem
Offline
Neken ma bardziej basowy dźwięk od zetki, ale nie zamieniłbym rometa na zippa NIGDY a opony to ma nie szersze niż w zetce.
Offline
zetkafan99 napisał:
Ok dzienkuje wszystkim za pomoc. Chyba wybiorę zetkę to Am6 to jednak gówno jest. A jeszcze pytanie mam o zipp neken? Co o nim myślicie? Bo fajnie wygląda na taki duży i opony szerokie i wgl taki fajny się wydaje. Ma coś takiego ktoś?
Kupuj bnezer Aston, sam mam i polecam, wyższy, ten sam silnik, mniej awarii
Offline
Ten benzer fajnie wygląda chyba najładniejszy a spalanie też takie małe i jakie osiągi? Widzę jesrteś zadowolony z niego to fajnie
Offline
Spalanie 2,0l.
Osiągi w serii to 70k/h
Offline
zetkafan99 napisał:
Ten benzer fajnie wygląda chyba najładniejszy a spalanie też takie małe i jakie osiągi? Widzę jesrteś zadowolony z niego to fajnie
Silnik taki jak zetka to i parametry takie same albo nieznacznie inne.
Offline
Nekenem nie jeździłem ale krążą różne historie o łamliwej ramie. Polecam zetka/benzer aston
Offline
aston/gsr
Offline
Ten zipp neken i tak samo jak gb street to totalne gówno!Koła bierznikiem jak od taczki ostatnio jechałem gb street (inaczej YAMASAKI)to na zakręcie myślałem że orła wywine.
Jednym zdaniem to gówno się psuje i nie trzyma się drogi (i kupy też się nie trzyma)
ZETKA THE BEST!
Offline
nasilowski12 napisał:
aston/gsr
GSR brzydki jak gówno
"carl, parametry takie same, ale 13-41 i dzieki temu v-max 70k/h
@@Mam potwierdzenie tego jakim syfem są poziome silniki, sąsiada mamy skuter (Romet Router Bassa) po 6000 km stracił kompresje nie był katowany bo jeździła jego mam i widziałem jak jeździ, 40-50k/h bo ja wyprzedzałem
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-25 22:13:30)
Offline
No tak, ale dochdozą dodatkowe koszta, a po za tym Aston jest tańszy w serii od ZK , no i zauważyłem, że jest z nim dużo mniej pierdół i porblemów niż z ZK, przynajmniej z przykładu forum.
Offline
A co masz na myśli z tymi pierdołami?? Wiesz zetek trochę więcej na forum jest to też trochę co innego, bo wiadomo, że jak jest czegoś więcej, to i więcej problemów wyszukasz. Ja na swoją zecię złego słowa nie powiem, bo nie mam o czym źle w niej mówić Wsiadam i jadę, gdzie chcę, a awarii nie pamiętam, bo też nie mam co pamiętać
Offline
Czujnik ten przy stopce bocznej, częste problemy z elektryką normalnie i po myciu, przełożenia o czym już mówiłem, duży lacz i mała felga z tyłu jak na taka pojemność, niska (jak dla mnie), brzydki tłumik (Classic), ciągle padające zegary, problemy ze skrzynia (to chyba nie umiejętne używanie skrzyni, sprzęgła), akumulatory, które padają po miesiącu (, nie wiem czy wy macie tak słabe akumulatory montowane, czy wy ładowania nie macie, albo po prostu ja dostałem taki dobry akumulator, który w -25oC trzymał napięcie 12,5V, a elektrolit zamarzł ...)
@Mamy świeży przykład http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3917 mój stał pod blokiem kolegi jak byłem 100km od domu, cała noc na deszczu i nic, waliłem, walę myjką ciśnieniową wszędzie i też nie ma problemów, a tutaj, postała 20 minut na deszczu i już nic nie działa.
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-26 14:30:15)
Offline