Czy w montowanie tego gaźnika z króćcem 19mm do głowicy zestawu 72ccm podniesie moc?
http://allegro.pl/gaznik-50-80cc-zetka- … 35861.html
Offline
Nie odczujesz poprawy, strata kasy, byla o tym mowa.
Offline
Czyli najlepiej wypolerować króciec i zostawić gaźnik oryginalny? Niby piszą że więcej pali jak zmieni się dyszę, no ale jak więcej pali to chyba lepiej jedzie..
testował ktoś ten gaźnik?
Offline
Motor mi na 72ccm nie trzymie wolnych obrotów na zimnym silniku, na ciepłym trzymie tak 2k i spokojnie sobie pyka. Świeca dobrze przepala jasno brązowo. Jaki w tym mankament?
Offline
Mi na 72cc jak nie trzymal wolnych na zimnym to wlozylem CR7HSA i juz bylo OK, jezeli masz wszystko dobrze wyregulowane to świeca powinna pomoc jak nie to szukać dalej. Te polerowanie nic tez Ci nie da, a jak da to tak samo niewiele, wiec nie ma sensu, dysze mozna zalozyc, ale tez nie ma takiej potrzeby, bo moze Ci dobrze ciagnac na wysokich, a zalewac na niskich, wiec tez bezsens i po co sobie zwiekszac spalanie? Moim zdaniem 72cc + seryjne gazniki, ustawienie ich wystarczaja, nie powiem jakiego kopa mial moj 80cc .
Offline
Masz jeszcze tutaj.
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php … 331#p44331
Offline
Chcesz wymienić bardzo dobrze wykonany, w sumie chiński high end na jakieś chińskie badziewie, żałosna podróbka keihinów, która jest nieregulowalne, awaryjna i przeciekająca? Trochę myślenia...
Offline
Ja mam zmieniony bo stary się rozwalił i wielkich efektów nie ma ale moto lepiej się zbiera , lepiej wkręca na obroty .
Ja mam już go założonego od wiosny i nie miałem żadnych problemów nic nie cieknie .
Polecam do tego dobry stożek <nie metalową siateczkę z allegro> dyszę 85 króciec od crs 19 i świeca irydowa (trzyma ładnie obroty jak jest zimny)
Mój kolega ma zetke na oryginalnym waży mniej od mnie i niema szans dopiero tak przy 60 mnie dochodzi .
Czyli jak masz kasę to zmień
Offline
Ja miałem ten badziew. Nie trzyma obrotów, nie da się wyregulować, cieknie. Syf!
Offline
Jak już to zmień na gaźnik pz20 , cudeńko
Kolega ma w Bartonie Sprint 80 i bardzo ładnie pracuje na nim.
Może w przyszłym sezonie na taki zmienię
Offline
Czy to jest normalne, że króciec ma większą średnice otworu niż cylinder.
Offline
Gość
A to czasami nie trzeba powiększyć dolotu do cylka? Co to da, jeśli średnica Cylka się nie zmieni, tylko zmienimy gaźnik?