A właśnie miałem napisać: ,,Hejt na 125ccm w 2t za 3...2...1...'' =.=
Offline
GuMiS jeździłeś NSR-ką? Jak nie to się nie wypowiadaj na temat komfortu. Ja zrobiłem nią trasę 100 km, bez żadnego postoju i nic mnie nie bolało, ani nadgarstki, ani plecy. Ja wolę jeździć, jak to ująłeś "piździawą" niż, jakimś tam Benzerem, Rometem 125, co przy 100 km/h trzęsie się pół motocykla. Tutaj spokojnie zapnę sobie 6 bieg i 100-120 mogę lecieć.
Według mnie motocykle typu CBR 125, R125 to klapa. Ani to nie ma ładnego dźwięku, ani tym bardziej mocy. W NSR mam przynajmniej moc.
Offline
GuMiS napisał:
Piździawa i zero komfortu, pozdrawiam
Tak to nawet ładnie się prezentuje.
Zależy kto co lubi, mi tam się bardziej podoba dzwięk 2t niż 4t 125, ponieważ, 4t 125 kojarzy mi się z chińskim skuterkiem z tesco...
A komfort napewno lepszy niż na zetce czy benzerze.. ;D
Offline
kamilek112 napisał:
GuMiS napisał:
Piździawa i zero komfortu, pozdrawiam
Tak to nawet ładnie się prezentuje.Zależy kto co lubi, mi tam się bardziej podoba dzwięk 2t niż 4t 125, ponieważ, 4t 125 kojarzy mi się z chińskim skuterkiem z tesco...
A komfort napewno lepszy niż na zetce czy benzerze.. ;D
Nie porównuj Benzera czy Zetka bo nie o tej klasie rozmawiamy, ale na pewno mi się ETZ 251 wygodniej jeździ . Jak wolisz dźwięk piździawy niż jakiegoś litra to współczuje .
Offline
GuMiS napisał:
kamilek112 napisał:
GuMiS napisał:
Piździawa i zero komfortu, pozdrawiam
Tak to nawet ładnie się prezentuje.Zależy kto co lubi, mi tam się bardziej podoba dzwięk 2t niż 4t 125, ponieważ, 4t 125 kojarzy mi się z chińskim skuterkiem z tesco...
A komfort napewno lepszy niż na zetce czy benzerze.. ;DNie porównuj Benzera czy Zetka bo nie o tej klasie rozmawiamy, ale na pewno mi się ETZ 251 wygodniej jeździ . Jak wolisz dźwięk piździawy niż jakiegoś litra to współczuje .
Zważ na to że rozmawiamy o motocyklach klasy 125, a nie 250 czy 1000...
Piszę o tym, co mogę kupić a nie o moich marzeniach o litrze..
Offline
Adzi0 napisał:
Podstawową rzeczą przy kupnie to trzeba zmierzyć kompresję, więc bez manometru nawet nie ma co jechać. Kompresja powinna wynosić +8 bara. Jeżeli jest poniżej 8 to pasuje już zrobić remont. Kolejną ważną rzeczą jest napęd, trzeba sprawdzić ile naciągu jeszcze zostało. Jaki jest stan i rocznik opon. Należy sprawdzić też ramę. NSR-ki do 1998 roku miały ramę koloru ciemnego, a od 1999 roku koloru jasnego. Sprawdź czy rama nie jest w żadnych miejscach spawana, czy kolor ramy i wahacza jest taki sam. Rozpędź się do ok. 100 km/h i puść kierownice, zobacz czy nie ściąga na boki. Lagi również należy sprawdzić, czy są proste, czy się pocą. Sprawdź czy przednie koło ma odpowiednią odległość od pługu (od plastików, które jest w kształcie pługu ) powinno wynosić ok. 3-4 cm. Należy sprawdzić czy lakier jest oryginalny, czy zgadza się z rocznikiem (prawie każdy rocznik ma inne malowanie). Trochę się rozpisałem, ale wypisałem chyba wszystko na co zwrócić uwagę przy kupnie.
ciekawie to napisałeś tylko ze kompresje sprawdza się na ciepłym silniku i na max otwartej przepustnicy
Offline
4t 125 kojarzy mi się z chińskim skuterkiem z tesco...
Akurat to skojarzenie jest ... kuriozalne, bo z 125 4t i to powietrzaka można wycisnąć albo potężny bass albo potężny stukowy piękny dźwięk.
Akurat rometowskich filmików nie ma, ale jest z sendą, która ma praktycznie ten sam silnik.
http://www.youtube.com/watch?v=alaRs2g4VCo
NIE widzę tutaj skutera z tesco Ja tu nawet nie widzę nowych 700 ccm od hondy...
Adzi0
Mnie w sportowo-turystycznym fazerze po 100 km wszystko tłucze i boli.
I pamiętaj, że pali ci więcej niż moja 600, więc tutaj romety i benzery 125 są w innej klasie, , a skoro w praktyce w końcu ktoś jest, to napisz jak nsrka przyśpiesza na 5 biegu od 4000 rpm do 8000 i na 6 biegu w przedziale prędkości 80-120? Bo mając moc taką o jakiej pisałem gdzieś tam w temacie odkryłem, że te pojazdy to całkowity bezsens. Osobiście jak jechałem nsrką to jak sprawdzałem tak jak ci napisałem, to poczułem komedię i rozpacz i na zawsze zapomniałem i nie patrzałem na 2t. Ale ciekaw jestem jak to u ciebie wygląda i się sprawuje i co najważniejsze, nie przyrównuj do byłego sprzęta, tylko do sprzęta takiego jaki byś chciał mieć.
Kompresja jest dosyć średnia.
Offline
Też marze o NSR <3 Świetny sprzęt.
Spina będzie jak nie wiem
Offline
Dodge napisał:
ciekawie to napisałeś tylko ze kompresje sprawdza się na ciepłym silniku i na max otwartej przepustnicy
Powinno się sprawdzać kompresję na rozgrzanym silniku, ale nie zawsze, np. w NSR-ce w serwisówce pisze, że kompresje mierzy się na zimnym. Jeżeli chodzi o max. otwartą przepustnice. To czy otworzymy ją na max, czy nie, to nie zmieni nam kompresji. Robi się to po to, aby szybciej nabiło ciśnienia i tylko po to.
PickNick napisał:
Mnie w sportowo-turystycznym fazerze po 100 km wszystko tłucze i boli.
Mnie naprawdę nic nie bolało po 100 km.
PickNick napisał:
I pamiętaj, że pali ci więcej niż moja 600, więc tutaj romety i benzery 125 są w innej klasie, , a skoro w praktyce w końcu ktoś jest, to napisz jak nsrka przyśpiesza na 5 biegu od 4000 rpm do 8000 i na 6 biegu w przedziale prędkości 80-120? Bo mając moc taką o jakiej pisałem gdzieś tam w temacie odkryłem, że te pojazdy to całkowity bezsens. Osobiście jak jechałem nsrką to jak sprawdzałem tak jak ci napisałem, to poczułem komedię i rozpacz i na zawsze zapomniałem i nie patrzałem na 2t. Ale ciekaw jestem jak to u ciebie wygląda i się sprawuje i co najważniejsze, nie przyrównuj do byłego sprzęta, tylko do sprzęta takiego jaki byś chciał mieć.
No z 4000 rpm nie ma dużego przyspieszenia, ale już od 6000-6500 rpm można w miarę szybko przyspieszyć. Na 6 biegu przy 7000 rpm mam ok. 90-100 km/h i można już szybko z tych obrotów przyspieszyć. Przy 7500-8000 rpm otwiera się zawór wydechowy w 100 % i ciągnie do przodu znakomicie.
Jeżeli chodzi o spalanie to jest to 2t i musi swoje łyknąć. Ale wolę mieć większe spalanie, niż jeżdzić 125 w 4t, bo tu nie ma co mówić o mocy.
PickNick napisał:
Kompresja jest dosyć średnia.
Kompresja jest bardzo dobra. Serwisówka mówi, że kompresja na zimnym silniku powinna wynosić 10 +/-2 bara (od 8 do 12). Niekiedy po remoncie, trudno jest osiągnąć 9-9.5 bara. A moja Honda przejechała od ostatniego remontu 10 tyś.
GuMiS napisał:
Jak wolisz dźwięk piździawy niż jakiegoś litra to współczuje .
Oczywiście, że wolałbym dźwięk jakiegoś litra, ale w tej chwili mam 17 lat i jeżdżę takim motocyklem jakim mogę legalnie. Na litry jeszcze przyjdzie czas.
Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-08 16:50:32)
Offline
PickNick napisał:
(od 8 do 12).
12 to jest bardzo dobry silnik po remoncie, a 8 to jest już granica kompresji. Dziwna serwisówka.
No tak pisze w serwisówce. Tak naprawdę to trudno jest uzyskać 10.5-11 bara kompresji. Poniżej 8 bara powinno się już robić remont, chociaż znam gościa co z 7 barów wycisnął 150 km/h.
Offline
Dobra, kończmy ten spam, bo zrobi się tak, jak w temacie o aprilii rs czyli 6 stron kłótni, a 2 o moto, każdy ma swoje zdanie, jedni wolą 2t, a drudzy 4t
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-10-08 18:08:59)
Offline
Fajna Nerka. W ładnym stanie i fajne malowanie. Jakby YZF miała taką moc jak NSR-ka to pewnie na długi czas zapomniałbym o innym motocyklu, ale coś za coś. LwG i szerokości.
Offline
Najpierw przejedź się dobrym 4T 125, a dopiero mów, bo na moje oko i wyczucie po ostatnich jazdach CBF i CBR 125 to wcale nie jest źle i ma pieprznięcie od jałowych aż do prawie samego końca , ale kto co lubi nic innego niż 4T nie wziąłbym, po za tym jedyne 2T fajne to są stare motocykle, a współczesnych dźwięk aż mnie irytuje ;D
Offline