carek69 napisał:
GuMiS napisał:
Co z tego, że Benzer i Zetka najsłabsze na rynku jak i tak Benzerem 50-tka opierdalalem kazdego chinola w okolicy, licza sie umiejetnosci, a nie krecenie do odciny
No i o to chodzi tylko że ja chcę jechać 60 km/h(w 2 osoby+bagaż) bez stresu że mi coś się tam stanie. Przełamuję stereotyp że każdy nastolatek musi mieć cały czas gaz w pozycji max. Myślę że 60km/h to nie jest jakaś zawrotna prędkość. Które z tych motorków dadzą radę z większym obciążeniem bezproblemowo przejechać z przerwami 300km przy 60-65km/h?
To bierz B.Astona bo ma przystosowane najlepiej przełożenie i przy 60k/h masz 8500 RPM więc w 2 osoby to lajtem polecisz, tylko przyspieszenie jest słabsze, ale coś kosztem czegoś.
Offline
Mam wprawdzie GB Streeta, ale to ten sam silnik co w WS Dobijam prawie do 15 tyś km. I wszystko ładnie chodzi. Odpala czy zimny czy ciepły. Spala mi na poziomie 2l przy mojej jeździe Na przełożeniach 12/48 miałem 60km/h przy 7500 RPM lecz we 2 osoby był dosyć słaby, więc założyłem 11/47 i teraz mam jak Aston 8500 RPM i 60km/h przelotową Co do Sprinta to odradzam, koledzę się złożył ( rama pękła pod bakiem ). Bierz Astona, WS chyba że chcesz to bierz GB lecz on podobno też ma jakieś mankamenty ramy ( Rozwiązałem ten problem xD )
Offline
carek69 napisał:
A jakie biegi ma barton fighter? Normalnie czy też wszystkie w dół
Normalne 1N234. Barton Sprint/Junak Ferro 901 mają na okrągło czyli N1234N1234 itd.Wonjan WJ 50 czyli np.Zumico GR 200 ma N1234 ale np. Benzer WS 50 czyli także Wonjan WJ 50 ma normalny układ biegów 1N234.
Offline