Całe zawieszenie, tył moto przejdzie Custom, na przodzie będzie owiewka z lampą.Z oryginału to zostaną boczne plastiki, zbiornik, siedzenie i silnik który będzie zmieniony jak będę miał kase.
Offline
życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach i czekam na efekt końcowy LwG
Offline
XDDD nieźle, czekam na efekt końcowy
Offline
Jak zwykle w takich przeróbkach nic nie pasuje P&P pierwszy problem to chudsza sztyca i większe łożyska. Potrzebuje łożyska stożkowe do główki ramy o wymiarach 25x48x15 i 23x45x10, chyba, że ma ktoś inny pomysł jak rozwiązać problem luźnych półek w ramie.Dodam, że wylałem cały olej z lag dokładnie to syf XD i ściągnąłem zębatkę tylną, wszystko będzie odświeżone i dopiero montowane.
Offline
Jednak na razie wpadnie seryjne zawieszenie, za dużo kombinacji z zawieszeniem z Hondy NS1 Monstessa, NSR 50-80ccm, musiałbym dorwać ze 125ccm.
Sprzedam koła 17 z tarczami hamulcowymi i oponami 130/70 i 80/90 razem z lagami i półkami do Hondy NS1 Montessa, NSR 50-80ccm cena PW.
Offline
http://images63.fotosik.pl/572/018e98292fcde6c6.jpg
POZDRO PIS ELO JOL MADAFAKA I WGL ZAJEBISTY JESTES
Offline
Tym postem na fb to już całkowicie okazałeś swój poziom. Am6 ma max 6 koni.. jak nie wierzysz spójrz w autodatę, choc i tak pewnie powiesz, że to kłamstwo bo twoi koledzy i ty wiecie lepiej. Zastanów się co gadasz, bo narazie to tylko się kompromitujesz.
Offline
Okret chyba ci się coś pomyliło jaki poziom ?? takiego czegoś nie można nazwać poziomem.
Offline
To jest dno i 10 metrów mułu.
Offline
Bo to nie chciało jeździć bo to co chwile się waliło.Jak nie zwarcie w elektryce i później doszedłem dlaczego.... Kable niezaizolowane sobie wisiały... Ciągle miałem problem ze śrubami.Przy okazji sobie przerobiłem parę rzeczy.Moto od 1 marca idzie na sprzedaż tak więc nie interesuje mnie już za bardzo, dokupię tylko podnóżek błotnik i klamki.
Offline
Te zdjęcia to chyba kalkulatorem robiłeś? Nie wiem jak dla innych ale ja tego nie mogę oglądać. Apeluje o fotki w lepszej jakości.
Pozdrawiam.
Offline