witam
ja posiadam benzera gsr i po zmianie zębatki na 14 jedzie mi po prostej 60kmh przy okolło 9k obr, 50~55 przy 8 tyś
z tyłu fabrycznie jest 45z a więc mniejsza niż w zetce a większa niż w astonie
dodam że kręci mi się do max 10k ale przy bardzo długiej prostej, oraz ma strasznego muła na starcie
przy wysokoobrotowej jeździe jakoś idzie
czy warto zmieniać na 15z?? a więc na 15/45
pozdrawiam wszystkich motorowerzystów
Offline
ja mam obecnie w Zetce 15/52 i myślę, że mniejszej zębatki z tyłu nie ma sensu już zakładać.
myślę, że przy 15/45 zmulisz bzyka totalnie.
jaki tam masz przebieg ? docierasz jeszcze ?
Offline
Ja moge potwierdzieć. Mam 15/41 i muł jak cholera. No chyba, że z wiatrem i pod ujemnym nachyleniem prostej to zajebioza
Offline
mój ma 1700 przebiegu i uważam że jest dotarty
jeżdze w miarę ostrożnie tzn zimny do 5 tyś
rozgrzany przelotowo 8tyś
czasem pociągnę więcej ale stwierdzam że nie warto
bo przy tych 8k ma 50~55
a przy 9k wskakuje na ponad 60
ale silnik już chyba ma dość przy takich obrotach a nie chce go zaraz zajechać
myśle o zmianie na 15 zeby jechać przy 8tyś wiecej
podejrzewam ze po tej zmianie nie rozkręci się do 10k co najwyżej 9
mam rację?
dodam jeszcze że od 2 tygodni jeżdzę z tłumikiem nie przykręconym do cylindra bo mi szpilika pękła jedna
a z drugiej odleciała sruba nie wiem po co te śruby jeśli i tak tłumik nie może odpaść bo go trzyma ta śruba na środku koło podnóżek w serwisie "nie mają czasu"
Ostatnio edytowany przez 4dondcn (2011-06-18 09:10:36)
Offline
co to w ogóle jest za tekst..jakby mi tak powiedzieli to uznałbym to za żart.
Offline
oni zawsze odwlekają, przyszedłem z czymś błachym to mi powiedzieli ze za tydzień moge przyjść
gdybym wiedział co to za serwis to bym kupił gdzie indziej ale oczywiscie chciałem na szybko teraz sie z nimi męczę ale za darmo robią te niespodzianki co mi maszyna funduje ale nie wiem czy wytrzymam z nimi do konca gwarancji
Offline