rafcio15 napisał:
Ładny romet mógły byś dać jakieś linki do tych sakw.
Z tego co widzę to sakwy Moto-Detail sam kiedyś się nad nimi zastanawiałem ale kupiłem kufer nie wiem czy jeszcze są w ofercie bywały w komplecie z torbą na bak
Offline
Offline
Rafik napisał:
No niezły. Ile już masz przebiegu? Nie ma w k125 naklejek ROMET na zbiorniku?
są... pod kratką
Offline
Offline
Bardzo fajnie wygląda kufer z sakwami
Jak tam eksploatacja?
Offline
Też mi się podoba z kufrem, w miarę zgrabnie
Od marca zamierzam zacząć w końcu na nim śmigać przede wszystkim do pracy, trzeba go w końcu dotrzeć
Offline
Otóż to! Zdawaj jak najwięcej relacji, jak się jeździ, sprawuje itd.
Offline
A jak jest z wymiarami w porównaniu do zetki? Bo osobiście jeździłem na bartonie tzr, który tylko był lekko wyższy, ale trochę węższy od zetki. A to podobna rama chyba do k125. A kufer się przydaje, wiem z własnego doświadczenia
Offline
K/Z jest wygodniejsze od ZK przynajmniej dla mnie
Offline
Na ZK teraz jak wsiadam, to trochę "czuję się jak na psie" ze względu na podnóżki, które znajdują się bardziej z przodu i zdecydowanie wyżej (kolana są dużo wyżej)
ZK i K wielkościowo to właściwie to samo, ZK może nawet wydaje się ciut masywniejszy jak się na nim siedzi, ze względu na bak (wizualnie jakby trochę szerszy, bardziej pękaty), znowu jak się spojrzy z boku na dwa motorki, to różnica w wielkości silnika od razu rzuca się w oczy. Wysokość kanapy w obydwóch porównywalna.
Offline
Offline
Super zdjęcia. Jak się romet sprawuje?
Offline