Ogłoszenie


#16 2015-03-08 11:45:47

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Lamus w LPG!

Diesel się opłaca, jak ma się ropę poniżej 3 zł. Inaczej lpg jest najlepsze no i ekologiczne. A u ciebie nie ma instalacji stag4 tylko komputer sterujący jest stag4, nie wiem czemu tak dużo ludzi myli pojęcia. Instalacja lpg jest jak komputer, składa się z kilu ważnych elementów, które tworzą całość i instalacje nie mają zwykle nazwy, bo to mieszanka różnych producentów. Jakie masz wtryski, reduktor, przewody? Wiele ludzi się chwali, że ma brc czy staga jakiegoś, a tam wtryski waldki czerwone, choinka na desce i pełno drutu.

Offline

 

#17 2015-03-08 11:49:53

 iktorn

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

45998031
Skąd: Opoczno
Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 227
Punktów :   
Pojazd: GS500E + Lanos 1.6 106KM

Re: Lamus w LPG!

Musiałbym zerknąć w papiery, bo naprawdę nie pamiętam tego wszystkiego i szczerze mówiąc, większej uwagi na to nie zwracałem. Powiem tylko tyle, że jakiegoś spadku mocy nie czuć, może tylko przy ruszaniu do jakichś 40km/h, potem nie widzę różnicy miedzy LPG a PB95, porównując ze szwagra Vento 1.8 LPG, bo na chwilę obecną innego porównania nie mam.


PUNX NOT DEAD!

Offline

 

#18 2015-03-08 11:53:18

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Lamus w LPG!

Najważniejsze w instalacji lpg 4 gen są przewody, wtryski, reduktor i technika montażu (butla do jazdy do tyłu, zły kąt montażu wtryskiwaczy i pare innych druciarskich czynności)

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotels Fieberbrunn hotelstayfinder