Amortyzator z linku ma mocowania na 10. Jeżdżę sobie teraz na złożonym starym amortyzatorze w sumie to jest spoko tylko przy większych
dziurach dobija i mocowania dostają po "dupie" więc jeżdżę sobie trochę spokojniej. Dzisiaj doszedł kolejny problem Przy odpalaniu z kopniaka ułamał sie walek kopniaka ale na
szczescie na zewnatrz. Narazie odpalam na pycha a w weekend pomyśle co z tym zrobić bo teraz nie mam czasu.
Offline
Fotki z ostatnich wydarzeń:
1.Pomalowałem osłonkę rury wydechowej
2.Wymontowałem i wyczyściłem silnik który czeka do weekendu na naprawę
3.A tutaj się ułamało
I to by było na tyle W weekend dodam fotki z wymiany wału.
Offline
RadekCrs50 napisał:
2.Wymontowałem i wyczyściłem silnik który czeka do weekendu na naprawę
http://www.iv.pl/images/36326185294324033712.jpg
Wyczyściłeś?
Offline
Odpalałem go po szkole bo chciałem się przejechać i kopie raz , dwa , trzy ... i trzasło ... Zresztą to ułamanie wygląda dziwnie bo tak gdzieś trochę powyżej 50% wygląda tak jak powinno wyglądać po ułamaniu czyli taka ziarnista powłoka a reszta jest taka płaska nwm dlaczego ale nie ma co rozkminiać wymieni się i będzie spokój A co do wyczyszczenia to tak wyczyściłem Mogłem zrobić fotkę jak wyglądał wcześniej Cały od błota. Przecież nie muszę go idealnie wypolerować ...
Ps. tylko nie odpalaj painta i nie zaznaczaj gdzie jest jeszcze trochę błota
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2015-03-10 18:26:09)
Offline
Pewnie koledzy ze szkoły w ramach żartu, podcieli Ci trochę kopnik, a potem tak wyszło no
Offline
Ale ja nie jeżdżę nim do szkoły Nie mam nawet karty motorowerowej bo wole iść na prawko w wakacje i mieć od razu do 125.
Offline
Za wszystko zabrałem się w środę po szkole i dokończyłem w czwartek. Wałek zmieniony , rozrząd ustawiony , zawory wyregulowane ( w obydwa wchodził już listek 0,10mm ) i śmigam Wszystko działa jak należy.
Fotki z naprawy:
Przy okazji dodam iż zauważyłem że licznik od przebiegu się zatrzymał tak samo jak prędkościomierz działa jeszcze tylko od obrotów
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2015-03-22 15:19:58)
Offline
Dostałem dzisiaj prezent w postaci pełnego baku
Jest taka zayebysta pogoda , że grzechem by było dzisiaj nie pośmigać , parę fotek z dzisiejszej wycieczki:
Offline
Nadal ta sama tylko na fotce tak się wydaje jakby była nówka
Offline
Nie chodziło mi o jej stan , chociaż swoją drogą bieżnik wydaje się jeszcze głęboki , więc masz przed sobą jeszcze wiele kilometrów do przejechania
Zapytałem o oponę bo masz zupełnie inną fabrycznie niż ja , przód ten sam ale z tyłu mam nieco inną stąd moje pytanie , czysta ciekawość
Mam z tyłu zamontowaną Duro 17/70/130 , u ciebie też jest duro ?
Ostatnio edytowany przez Rafal01 (2015-03-25 19:48:44)
Offline
Tak oponę zmieniałem bo na oryginalnej strasznie się ślizgał w terenie gdzie spędzam większość czasu więc wymiana była przymusowa
Offline
Niedługo wpadnie mi trochę hajsów więc na 100% zamawiam ten amortyzator bo ten złożony stary dobija na większych dziurach i szkoda mocowań:
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien … 11384.html
I mam pytanie do was lepszy jest ten silnik ( jeśli chodzi o awaryjność ) na popychaczach OHV:
http://allegro.pl/silnik-nie-125-a-175- … 96091.html
Czy ten z rozrządem jak w naszych seryjnych OHC:
http://allegro.pl/silnik-150-cc-junak-r … 11642.html
Offline