Witam.
Więc chciałbym wiedzieć co myślicie o tym, że silnik gaśnie na luzie po rozgrzaniu.
Nigdy tak nie miałem, a dziś rano wstałem wyjąłem routera z garażu odpaliłem na ssaniu, pochodził 10 minut i gdy wyłączam ssanie obroty spadają i gaśnie.
Pokręciłem mieszanką ale najlepiej chodzi na tych ustawieniach fabrycznych(zaznaczone niebieską farbą).
Wykręciłem świece, a od nowości mam jakąś chińską i jest dobra.
Jak kręcę śrubką od obrotów to silnik nie reaguje, więc wkręciłem ją do maxa i wtedy po dodaniu gazu obroty skoczyły ale jak ją wykręcam żeby było 2 tysiące, to 15 sekund i spadają do 1 tysiąca i gaśnie.
Jeszcze chyba rozbiorę filtr powietrza ale na co zwracać uwagę?
Offline
A kolego grzebałeś wcześniej coś przy gaźniku , ja miałem podobną sytuacje też tych obrotów nie mogłem ustawić to kolega mi ustawił . I jest dobrze ale mi się tak zrobiło bo jak grzebałem w gaźniku przy iglicy .
W filtrze hm a na co tam możesz zwracać uwagę na kawałek gąbki co w nim siedzi .
Offline
raptowny78 napisał:
W filtrze hm a na co tam możesz zwracać uwagę na kawałek gąbki co w nim siedzi .
na czystość tej gąbki i obudowy filtra w środku na pewno.
Offline
A no było grzebane.
Słabo mi ruszał i iglica była podniesiona, wszystko elegancko tylko na wysokich obrotach go zalewało i się dławił, więc do tyłu i obniżana ostatnio była.
Czyli idę rozkręcać.
Offline
Slawkowski napisał:
raptowny78 napisał:
W filtrze hm a na co tam możesz zwracać uwagę na kawałek gąbki co w nim siedzi .
na czystość tej gąbki i obudowy filtra w środku na pewno.
No tak , ale mi chodziło bardziej o to że tam w nim nic nie można uszkodzi , znaczy zawsze wszystko można uszkodzi ale chyba tego filtra nie będziemy jakoś wyginać i nie wiadomo co z nim robić żeby go połamać .
No widzisz kolego jak grzebałeś to tak samo jak i ja to pewnie źle założyłeś spowrotem ten cały mechanizm z igilicą bo tam jest taka sprężynka i jak ona się nie chowa do środka to jest źle i prawdopodobnie u ciebie tak jest , A jak się chowa to powinno być wszystko ok . Zobacz czy ty to tam dobrze włożyłeś spowrotem .
Offline
Już sprawdziłem wszystko jest ok.
Świeca ładna, filtr ładny, iglica dobrze siedziała i siedzi.
Rozmawiałem już ze znajomym mechanikiem i mówi, że to może być powód tankowania w "Bliska" i gaźniczek idzie do czyszczenia przy przeglądzie.
Wy myślicie, że to też może być powód jakiegoś brudnego paliwa?
Dodam, że co chwila mi w nim coś tak pyka, dziwny dźwięk.
Offline
Powiem Ci tak, bardzo możliwe Ja ostatnio też kupiłem paliwo na najbliższej stacji, akurat mi brakło tej magicznej cieczy do kosiarek i skoczyłem gdzie miałem pod nosem, zazwyczaj kupuje wszystko w Orlenie I tak się bawię w ogrodnika i zaczęła mnie dziwić reakcja silników w tych sprzętach, a mianowicie 4T nie chciał palić bez pod pompowania paliwa, a silnik był tak gorący, że można było jajka smażyć, a 2T po chwili pracy, bez przygazówki gasł Niby to kosiarka to nawet na wodzie chodziła, ale widocznie nawet taki rasowy sprzęt nie lubi chrzczonego paliwka Za być może tydzień zakupię ZetKe to już wiem, że lepiej przejechać te 8 km w miasto na porządną stację i mieć spokojne sumienie
Offline
Kolego jak ci tam pyka to ci tak z tłumika pyka jak tak to po prostu ten gaźnik dalej jest źle ustawione mi jak źle to złożyłem to strasznie dymił i pryczał z tłumika . Poczytaj posta nad tobą co napisałem o tej sprężynce .
Offline
No ale ona siedziała i dalej siedzi...
Składał mi to kumpel bo jeździ kawasaki 250 i tuningował sam, mówi, że w porządku.
Ja się przesiadłem na routera z piaggio 125, bo stwierdziłem, że nie potrzebna mi taka moc.
Piaggio miał 15000km przebiegu ale chodził jak żyleta, a to jednak nie ma tej jakości.
Za 50km powinienem na przegląd ale może się jutro wybiorę to sprawdzą to.
Bo na luzie to gaśnie ale jeżdżę normalnie, a przy redukcji już na 2 gaśnie.
Dziś zwiększyłem odstęp na świecy i jest lepiej ale i tak gaśnie i nie ma siły, dławi się i dusi.
Tak Cislaw931 też myślę, że to od paliwa, bo objawy są odkąd wlałem na pusty bak świeżego paliwka z bliskiej, bo z orlenu zawsze było, to śmigał.
Z rana nie chciał palić na ssaniu to rozpęd, popych, 300m i na razie pali...
Ostatnio edytowany przez MatiBlack (2011-08-15 11:35:16)
Offline
1. Zmień święcę na japońską NGK. Te nawet chińskie nowe świece! Są nic nie warte, od razu po zakupie Routera kupiłem Sobie NGK, żeby mi gdzieś nie zdechł po drodze.
2. Jeśli chcesz kombinować, to sprawdź jaki świeca ma kolor, jaką iskrę i czy iskra jest stała.
3. Wyczyść, ustaw gaźnik.
Offline
Wszystko chodzi elegancko.
Okazuję się, że rurka od baku do gaźnika była troszkę niedrożna.
Można zamknąć.
Zamykam // Grabar
Offline