BluRey napisał:
No ja byłem Ogarem na hamowni pokazało 10km na 50ccm tylko wstawiłem tłok z plastiku to pewnie przez to...
"A co mam może jeszcze świstek zeskanować ? I co jeszcze..."
Jak masz tak chrzanić bez żadnych dowodów to idź ćwikłę robić bo tam się zwykle chrzan przydaje.
chlopczyku wyluzuj, chociaz z tego wzgledu, ze jestes Adminem i najzwyczajniej w swiecie wypada prezentowac jakis poziom kultury (ktorej nie tylko w zacytowanym poscie Ci brakowalo)... poza tym tak puste posty nic dobrego dla forum nie wnosza.
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2011-07-16 11:27:51)
Offline
Ile zostaje tej tuleji po szlifie na 43mm, wyczytalem ze ogryginalnie bez szlifu jest 39mm ? Prosze o odpowiedz.
AVE
Offline
Bardziej interesowal by mniee konkretny wymiar. Ale ta informacja tez sie przyda. Moze ktos wie od czego mozna przypasowac tuleje, przy szlifie na wieksza pojemnosc? Czy moze tokarnie tez maja mozliwosc dorobienia tuleji?
Offline
Konkretnie to jakieś 2mm grubości w dolnej części i dwa razy tyle w górnej. Tuleje można przypasować, zakład też może taką wytoczyć, ale pozostaje opłacalność tej operacji, a raczej jej brak, bo łącznie to jest jakieś 250 złotych ( można zrobić taniej, ale to zazwyczaj w zwykłych tokarniach które mają marne doświadczenie w tym temacie ) za samo tulejowanie, a trzeba też dorabiać uszczelki na zamówienie ( konkretnie pod głowicę ). A jak lipnie zrobią to cylinder może się przegrzewać bo wstawiana tuleja może źle oddawać ciepło. Chyba bardziej opłaca się ściągnąć cylinder z zza granicy, widziałem na niemieckiej stronie że mają takie. I dostajemy razem z uszczelkami i innymi bzdetami.
Offline
Moglbys wyslac link do tej niemieckiej strony mi na pw lub lepiej w tym temacie, bede bardzo wdzieczny. Dzieki za wymiary teraz wiem ze w serwisie gosciu robil mnie w chu*a, ale mniejsza o to. Jaki masz juz przebieg na tym cylindrze 60cc?
Offline
Dobra chłopaki słuchajcie, jak są cyllki gdziekolwiek w Europie to trzeba się jakoś zmówić i zamawiać bo na te większe cylindry od kwietnia czekamy. Grabar daj link żeby wyszło taniej to ewentualnie mogę nawet kilka sam zamówić i potem wam posprzedawać.
Offline
Tłok przysłał mi człowiek który przetulejowywał cylinder tak więc wysłałem cylinder a przysłał cały zestaw, tylko uszczelkę pod głowicę musiałem zrobić sam.
A jeżeli chodzi o robotę to tylko wymiana sztuka w sztukę i regulacja goźnika.
Offline
Bonzo, jak tylko zmienisz przełożenia to przy czasie napisz jakie wrażenia po modyfikacji... ciekawa opcja z przetulejowaniem cylindra i koszt całkiem przystępny.
Offline
To bardzo tanio znalazłeś, ja jak szukałem ( w zeszłym roku ) to najtaniej znalazłem za 300 złotych za samą operacje tulejowania. A gdzie zrobiłeś uszczelkę pod głowicę ?
Offline