z gaźnikiem 1632,44 zł
Zamówiłem w piątek, dzisiaj o 11 przyjechał ; >
Najbardziej podoba mi się w nim jedna rzecz, obrotomierz na linkę <3
Ostatnio edytowany przez GuMiS (2013-07-01 13:06:49)
Offline
Wibracji nie powinno być, bo jest naszpikowany podkładkami i pod śruby silnika też dam, relacje z jady dam na pewno, z tego co widziałem na YT to moc jest piękna jak w Mińsku Chwilowo przełożenie będzie takie samo jak na 72cc czyli 15/41, bo już nie mam kasy, ale jak dorobie się troche to w pierwszej kolejniości założę 16Z
Offline
Mińsk odpalił PIĘKNIE za drugim kopnięciem co widać na filmiku, początkowe kopanie to tzw. "ssanie" Zapraszam do oglądania
Już ma 32km na dotarciu i powoli zaczyna się odmulać
http://www.youtube.com/watch?v=AwF4zhPX … e=youtu.be
W całej okazałości, powrót do roku 89
Offline
ty kupowałaś nowy cylinder czy ten poszedł do szlifu ??
Offline
Szlif 100 zł i trzeba by było ze tzy razy slzifować bo tak został podrapany głęboko . Nowy zestaw 170 zł już z kosztem wysyłki.
Do tego dzisiaj przysiadłem do silnika 125cc, mocowanie stopki centralej które nie było używane już dawno wreszcie się przydało bo do niego przyspawałem przedłużki, które trzymają silnik od dołu , także silnik 125cc mam już w ramie na 4 uchwytach , jedyna co sprawdziłem to to, że czujnik od biegów działa i rozrusznik kręci :0 i przynajmniej jest to dźwięk jak w rasowym motorku, a nie jak było w 50cc khykhykhy jakieś ;d
ALE NASTĄPIŁA CHOLERNA KOMPLIKACJA, nie wiem co za kretyn wymyślił króciec pod skosem i chyba będę musiał ciąć ramę i lekko ominać gaźnik, chyba, że macie jakieś inne propozycje.
Offline
Masz ASTONA, przerabianego na 125cc?
Zapodaj jakieś fotki i opisz jak przerobiłeś, byłbym wdzięczny
BO moja teoria to, przeciąć wygiąć i wstawić rurkę i zaspawać ;D
Ostatnio edytowany przez GuMiS (2013-07-02 23:03:24)
Offline
Tak mam Astona przerobionego na 125 a fotki miałem ale niestety usunąłem.
A co do ramy to przetnij kawałek w tym miejscu co gaźnik idzie i wspawaj tam inna wygiętą.
A i jeszcze zmieniłem miejscami akumulator i puszkę od filtra powietrza.
Offline
Ale ten króciec ma być zamontowany odwrotnie i dokładnie w drugą strone powinieneś mieć airboxa, do którego idealnie wejdzie gaźnik. Teraz jest na odwrót. Nie rób kretyńskich pomysłów pt. cięcie ramy! Chcesz to ci dam foty jak to jest rozwiązane w oryginale. Musisz odkrecić króciec i na drógą strone go dać, on zawsze był pod skosem + kup sobie oryginalny filtr powietrza do k125.
Offline
Filtr mam stożek, jak to jest odwrotnie, jak chciałem przykręcić go odwrotnie to nie pasuje, ten dziubek, który wystaje od krócca jest do góry, więc chyba jest dobrze?
@Pokaż te fotki, będę wdzięczny,
@Wertys, możesz jutro zrobić foty?
Ostatnio edytowany przez GuMiS (2013-07-02 23:35:10)
Offline
Tak ma to wyglądać, a ten kawałek czarnego, to kawałek filtra powietrza.
http://i38.tinypic.com/fmtitd.jpg
Prawdopodobnie czeka cie jeszcze kupno tego i problem z głowy.
http://sklep.romet.pl/romet_parts/oslon … t6507.html
Offline