Chyba Fuck't.
Niezaprzeczalnym jest, że zaprzeczę Faktowi i SuperExpressowi.
Jednocześnie wysunę aksjomat o nieszkodliwości poprawnie skonstruowanego i zamontowanego filtra stożkowego.
Owszem, jak ktoś kupi stożek wykonany w całości z metalu, który z filtrowaniem ma niewiele wspólnego, ale za to nie stawia oporów w przepływie mas powietrza, to można liczyć na "przyrost" mocy. Oczywiście po kilku km jakiś syf dostanie się do gaźnika (albo co gorsza do komory spalania) i klopsik gotowy. Ale w takim przypadku równie dobrze (a nawet lepiej) można zamontować o wiele tańszy i bardziej wydajny stożek firmy Stealth z limitowanej serii Invisible. Daje maksimum przepływu i do tego zostaje 30-40 zł w kieszeni na piwko.
Offline
Ja mam osobiście Polini Air Box dodatkowo potraktowany sprayem do filtrów powietrza Shell Advanced i filtruje bardzo ładnie.
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph … 5f336b14c0 dokładnie ten.
Offline
a jakaś różnica względem seryjnego filtra jest?
Offline
żadna tylko taka że filtruje 5 razy gorzej niż seryjny,bawiłem sie w filtry wogle wywaliłem filtr itp. i nic to niedaje chodzi tylko jak jakiś szrot a mocy wgl wiekszej nie zauważyłem
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-05-11 07:15:29)
Offline
w sumie bardziej zależało mi na wypowiedzi Garbara
bo kupiłem z 2 tygodnie temu taki sam filtr tylko, ze czerwony przede wszystkim z dwóch powodów:
1. seryjny w Astonie to jest jakaś tandetna pseudoimitacja stożka(a raczej kuli), z małą powierzchnią ssącą, a przede wszystkim ma w swojej plastikowo-gumianej budowie dziury między gąbką a gaźnikiem, co niedawno zauważyłem.
2. Dodatkowo mam większą dyszę (80) i trochę go zalewa momentami.
Dlatego muszę sobie zrobić jakiś porządny i szczelny dolot. Widziałem kilka różnych stożków i ten wydał mi się najlepszy, ale niestety trochę mało miejsca między gaźnikiem a ramą mam, żeby go bezpośrednio zainstalować, dlatego muszę trochę pokombinować, ale obecnie nie mam za bardzo na to czasu.
Offline
Mnie się też nie mieścił , dlatego zrobiłem przedłużkę z węża od chłodnicy z samochodu , uszczelniłem i usztywniłem. Różnica jest w dźwięku ( ładniejszy ) i jakości wykonania samego filtra . A filtr ten w/g mnie będzie filtrował lepiej niż seryjny ponieważ filtry Polini są wykonane w takiej technologi że są w stanie wyłapać cząsteczki 1 mikronowe ( 0.001 mm ) .
Offline
Kurcze, już myslałem, że ZetKa jakaś większa jest pod spodem ;]
Jakiej długości(mniej-więcej) przewód zrobiłeś?
Offline
Jeśli stożek to tylko gąbkowy i najlepiej dobrej firmy.
Ja mam ten ale nie wiem czy wejdzie do Zetki http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph … 5f336b14c0
Najlepiej pomierz sobie ile masz miejsca i czy jak zrobisz przedłużkę to coś ci da. Filtrów możesz poszukać tutaj http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath … 5f336b14c0. Dodam jeszcze tylko tyle że najlepiej wziać gąbkowego air boxa , a najlepsze opinię mają filtry Hebo , Malossi i Polini. Bezpośredniego linka raczej nikt Ci nie da bo na tym forum chyba nikt nie ma stożka.
Offline
Pomoże i to bardzo dużo że po kilku dniach silnik złom....pożyczyłem filtr stożkowy jak ja to zobaczyłem i zamontowałem i sie przejechałęm to normalne wstyd chodzi głośno gówno daje ten filtr przyspieszenie może ale to minimalnie lepsze a na maksymalne obroty to sie wkreca 2 razy dłużej niż na orginalnym filtrze.A co do filtracji to gorszej niewidziałem lepiej skarpete założyć i bedzie lepiej filtrował jak chcecie zobaczyć jak działa filtr stożkowy czy coś to da to wywalcie cały filtr orginalny wszystko nawet obudowe i zobaczycie.
Offline