Ogłoszenie


#1 2011-10-02 01:08:48

 kreVVeta

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15531509
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2011-04-10
Posty: 403
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 125/50
Wiek: 17

[pytanie] Iglica

Takie proste pytanie. Gdzie jest iglica? Podkręciłbym ilość paliwa i wyregulował jeszcze raz gaźnik, sprawdzę, może będzie wtedy lepiej jeździł.

Offline

 

#2 2011-10-02 02:25:21

 srubekl

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 1269
Punktów :   14 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 35

Re: [pytanie] Iglica

Prosta odp. w gaźniku.

Offline

 

#3 2011-10-02 11:52:36

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Iglica znajduję się w gaźniku . Można ją wykręcić nawet nie zdejmując gaźnika . Znajduje sięw górnej części gaźnika i jest to czarny chudy kabel w którym jest żyłka łącząca Ilicę z Manteką gazu . Wykręcając iglicę odkręcasz tak jakby korpus ( wygląda on jak zębatka ma naokoło takie jak by ząbki ) . Jeżeli chcesz odkręcać rób to ostrożnie . W środku jest sprężynka którą przy chwili nieuwagi możesz zgubić . Przy ponownym montażu pamiętaj by założyć iglicę w odpowiednią stronę . ( Kierunek przewodu z żyłką w stronę baku nie odwrotnie , bo jeśli założysz odwrotnie co się zdaża to po prostu wejdzie na najwyższe obroty co może budzić niepokój że coś zrobiłeś nie tak


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#4 2011-10-02 15:14:31

 kreVVeta

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15531509
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2011-04-10
Posty: 403
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 125/50
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Ale po odkręceniu tego korpusu i wyjęciu iglicy jak mam to wyregulować, żeby było dostarczane więcej paliwa? I skąd potem będę wiedział, że nie dostaje go za dużo, po kolorze świecy?

Offline

 

#5 2011-10-02 15:17:33

 srubekl

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 1269
Punktów :   14 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 35

Re: [pytanie] Iglica

Dowiesz się po spalaniu, kolor świecy Ci tego nie przekaże.

Offline

 

#6 2011-10-02 21:09:02

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Jesli chcesz zrobić mały tuning możesz przypiłować troszkę iglicę . Osiągi wzrosną i spalanie niestety też . Pamiętaj , że nie można jej skrócić za dużo . Najwygodniej skracać ją co milimetr. Max można skórcić do 2mm / 3mm wtedy będzie wiecej palił ale osiągi wzrosną . Jeśli chodzi o to by pobirał więcej paliwa do gaźnika to masz tam dwie śrubeczki do regulacji gaźnika .


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#7 2011-10-03 02:01:01

 kreVVeta

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15531509
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2011-04-10
Posty: 403
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 125/50
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Spalanie spalaniem, mi zależy na osiągach, ale czy to skracanie ma w ogóle sens? Czy kupując większą dyszę nie osiągnąłbym podobnego efektu?
Co do gaźnika i jego regulacji to umiem to robić, więc z tym nie będzie problemu.

Offline

 

#8 2011-10-03 11:18:12

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: [pytanie] Iglica

Ja wolałem wymienić dyszę


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 

#9 2011-10-03 15:38:39

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Większa dysza może ZALEWAĆ ... i wtedy nie miałoby to najmniejszego sensu


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#10 2011-10-03 17:50:09

 Grabar

http://img829.imageshack.us/img829/8978/zasx.png

Skąd: Zabrze
Zarejestrowany: 2011-04-21
Posty: 675
Punktów :   
Pojazd: CRS 50 / Rieju RRX

Re: [pytanie] Iglica

Jeśli nic w silniku nie jest robione, zmienianie dyszy raczej nie jest potrzebne bo potem oprócz większego spalania i trudności z porządnym wyregulowaniem gaźnika nie będzie jakichś pozytywnych efektów, chyba że dysza była fabrycznie źle dobrana. Ale skrócona iglica to kompletny bezsens bo prawdopodobnie będzie zalewać na niskich obrotach, a na wyższych nie będzie różnicy także w/g mnie mija się to z celem.


http://img827.imageshack.us/img827/3104/userbaracrs.png

Offline

 

#11 2011-10-03 21:54:11

 kreVVeta

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15531509
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2011-04-10
Posty: 403
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 125/50
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Hunt, jaką ty dyszę wstawiłeś? I czy jak maksymalnie dajesz gazu na niskich obrotach ci nie gaśnie?

Offline

 

#12 2011-10-04 19:35:34

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: [pytanie] Iglica

Włożyłem 80(w standardzie 75). Trzeba się trochę pobawić, żeby dobrze wyregulować - to fakt, ale efekt wyraźny, do tego spalanie nie zauważyłem, żeby się zmieniło.
Gaśnie. Tego się nie wyeliminuje.


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 

#13 2011-10-04 20:52:43

 kreVVeta

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15531509
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2011-04-10
Posty: 403
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 125/50
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Ale o jakim efekcie mówisz, lepiej jedzie? A co do gaśnięcia przy full manetce to jaka jest inna przyczyna?

Offline

 

#14 2011-10-05 09:15:57

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: [pytanie] Iglica

no tak. Ja mam zębatki 15/41 i na standardowej dyszy więcej niż licznikowe 70km/h nie pojedzie(i w ogóle używanie 4 biegu mija się z celem, bo na 3. pojedzie szybciej), a jak wymieniłem dyszę to wskazówka wychodzi poza prędkościomierz.
To, że gaśnie to kwestia małej pojemności. Otwierasz na max manetkę to dostaje nagle za dużo mieszanki, którą 50ccm nie jest w stanie przepalić.

Ostatnio edytowany przez Hunt (2011-10-05 09:19:07)


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 

#15 2011-10-05 16:30:11

 kreVVeta

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15531509
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2011-04-10
Posty: 403
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 125/50
Wiek: 17

Re: [pytanie] Iglica

Ja z tym gaśnięciem sobie jakoś dałem radę, bo wyregulowałem gaźnik że stoi na ok 2,5k, jak by mi stał na 1,2k ob. to bardzo ciężko dynamiczniej ruszyć, a teraz full manetka i nie gaśnie i szybko w miarę zbiera od zera. Ale cóż, pali więcej.

A ty na tych zębatkach większych jak 4 wbijasz to ci maleje prędkość czy stoi? I czy ci go nie zalewa na 80? I jeszcze powiedz jaka to dysza, 5mm czy 6mm?

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs. dzielnekobietki implanty łódź