Nie koniecznie, w Zetce pod bakiem nie było na tyle miejsca, żeby ściągnąć głowice i cylinder ze szpilek bez wyciągania silnika.
Offline
tak jak niektórzy mówili to była kwestia czasu jak się pojawi konkurencja http://allegro.pl/cylinder-72-80cc-benz … 19573.html
Offline
310pln no ładnie ciekawe jak z jakością
Offline
zadałem pytanie jakiej firmy ale wydaje mi się że tylko Lifan robi na razie te zestawy
Offline
No cóż 90 zł różnicy, ale i tak nie żałuję. To taki sam zestaw jak ten z 1 aukcji, przynajmniej wydaje mi się tak po opakowaniu, czyli Lifan.
Offline
Wygląda identycznie jak mój zestaw (za który zapłaciłem 349 zł).
Offline
Dobrze, że pokazują się kolejne oferty - nie będzie problemu z częściami w razie "W".
ps. Marek, właśnie jest taniej i przesyłka gratis
Offline
Dzień 2 - dzień problemów.
Problem 1.
Przy odkręcaniu silnika, okazało się, że jeden zaczep 'puścił'
Teraz nie wiem za bardzo co z tym zrobić..próbować spawać, szukać nowego, czy skręcić bez tego...
No dobra, ale wykręciłem silnik i...ta-dam!
Powykręcałem wszystko co się dało wokół cylindra i głowicy. Dodatkowo żeby ściągnąć napinacz paska rozrządu trzeba było ściągnąć rozrusznik (na szczęście to niecała minuta roboty).
I teraz narodził się problem nr 2.
To kółeczko które służy do podglądu znaku "T" do ustawiania fazy rozrządu za nic nie mogę odkręcić i już prawie całe się poszczerbiło
No i czas na mój osobisty problem nr 3.
Jak ściągnąć głowicę, gdy już poluzowałem pasek rozrządu?
Offline
3.: Odkręcić zębatkę rozrządu całkiem, łańcuch rozrządu zaczepić na jakiejś lince, żeby nie wpadł do silnika, wyjąć zębatkę, odkręcić śrubkę krzyżakową, ustalajacą pozycje głowicy i zdjąć głowicę a potem cyliner. Jeśli się "zgrzało" to można podważyć płaskim śrubokrętem, to tylko aluminium
P.S. - olej spuściłeś??
Ostatnio edytowany przez loko (2012-03-09 16:46:58)
Offline
Problem 1. Koniecznie pospawaj to, konstrukcja ramy nie została naruszona. Ale jeśli nie pospawasz to silnik będzie powodował drgania i pogłębiał twoje uszkodzenia. Nie wkładaj zatem tak silnika!
Spoiler:
Powykręcałem wszystko co się dało wokół cylindra i głowicy. Dodatkowo żeby ściągnąć napinacz paska rozrządu trzeba było ściągnąć rozrusznik (na szczęście to niecała minuta roboty).
Brak opisu i zdjęcia, nie każdy wie co to i gdzie jest napinacz paska rozrządu. Brak opisu jak sciągamy rozrusznik!.
Offline
Tak półżartem, to z tego rozrusznika można by zrobić test:
jeśli ktoś popatrzy na niego i nie będzie wiedział jak go zdemontować, nie powinien się w ogóle brać za wymianę cylindra, bo na pewno sobie nie poradzi
Hunt - tak dla ścisłości, ten kabel przy rozruszniku to nie "masa" tylko kabel z napięciem 12V, masa jest na obudowie jak w całym moto
Ostatnio edytowany przez loko (2012-03-09 17:09:19)
Offline
loko napisał:
3.: Odkręcić zębatkę rozrządu całkiem, łańcuch rozrządu zaczepić na jakiejś lince, żeby nie wpadł do silnika, wyjąć zębatkę, odkręcić śrubkę krzyżakową, ustalajacą pozycje głowicy i zdjąć głowicę a potem cyliner. Jeśli się "zgrzało" to można podważyć płaskim śrubokrętem, to tylko aluminium
P.S. - olej spuściłeś??
Olej spuszczony.
Ale te 3 śruby od zebatki rozrządu cały czas nadają jej ruch przy próbie odkręcenia...można to jakoś zblokować?
Offline
Cena z 310 podniosła się już do 399 chyba gościu zaczaił że sprzedaje konkurencja dużo drożej
http://allegro.pl/cylinder-80cc-zetka-c … 01750.html
Offline
dokładnie jak mówi Phantom, albo zablokuj cały wał
Ostatnio edytowany przez loko (2012-03-09 22:15:58)
Offline