Np. taki http://allegro.pl/yato-szczelinomierz-1 … 05130.html
Posiada listki o potrzebnej grubości.
Na allegro jest spory wybór szczelinomierzy.
Zawory ustawisz spokojnie takim jak podałem w pierwszym linku, ale jeszcze wygodniejsze w przypadku naszych silników będą takie podgięte
Offline
a ja mam pytanie bo skoro w czterosuwie na dwa obroty walu wystepuja cztery ruchy tloka to po ustawieniu zaworu ssacego powinno sie obrocic wal i ustawic zawor wydechowy czy zle mysle???? pytam tak dla pewnosci czy poprostu po ustawieniu punktu na magnecie i rozrzadzie poprostu wyregulowac oba zawory na raz?? pozdrawiam
Offline
Możesz regulować oba na raz.
Offline
Zdjęcie Slawka jest nie widoczne...
Offline
Na nowy sezon w mojej zetce popsuło się coś bo nie pokazuje ile mam paliwa :
Jaka może być przyczyna?
Offline
Ja też zrobiłem regulację zaworków niedawno. Akurat u mnie od nowości były tak ustawione, że były zamknięte Jeżeli Zetka ma problemu z zapaleniem na zimnym silniku, nawet po postoju 40 minutowym, spada z obrotów i gaśnie po uruchomieniu to jest wina zaworów. Ja sądziłem, że to gaźnik jest źle wyregulowany, ale jak się okazało przyczyna leżała zupełnie gdzie indziej
Offline
Włąśnie sam mam zamiar ustawiać ale nie mogę znaleść szczelinomierza z 0,07 wiec pewnie pozostaje allegro to przy okazji kupie parę innych rzeczy
Offline