Nie da się odpowiedzieć na twoje pytania. Z rezerwą jest tak, że zaczyna się wtedy, kiedy silnik przestaje jechać na normalnym baku, zależnie od spalania, po iluś km, a kranik przełącza się... no ręką.
Offline
Ja także miałem podobny problem, kilka razy mi zecia gasła, jakoś udawało mi się ją odpalić ale po chwili znowu to samo. Byłem 15km od domu. Wskaźnik paliwa pokazywał 2 kreski- pomarańczową i czerwoną więc myślę sobie może na rezerwę trzeba przełączyć. Przełączyłem ale nie ma zmian to pewnie jeszcze trochę paliwa jest. Wszystko skończyło się tak, choć nie wiem jak to się stało, ale paliwa nie było. Sprawdzałem jeszcze raz i kranik był dobrze ustawiony. Uratował mnie kolega, po którego zadzwoniłem i przywiózł mi troszkę benzynki, żebym mógł dojechać na najbliższą stację. Od tej pory kiedy zapalają mi się 3 kreski z ostatnią zieloną pędzę na stację zatankować. ;]]
Offline
Zatem tak jest rezerwa:
Tak jest zamknięty:
A jak jest normalnie to już chyba wiesz.
P.S Właścicieli zdjęć przepraszam że wykorzystałem Ich zdjęcia bez Ich wiedzy. Chcę po prostu pomóc koledze. Zdaje mi się że zdjęcia należą do Sławkowskiego
Offline
Maka_17 napisał:
Zatem tak jest rezerwa: http://images39.fotosik.pl/1536/8ea68237f147c153gen.jpg
Tak jest zamknięty: http://img856.imageshack.us/img856/8104 … kwezyk.jpg
A jak jest normalnie to już chyba wiesz.
P.S Właścicieli zdjęć przepraszam że wykorzystałem Ich zdjęcia bez Ich wiedzy. Chcę po prostu pomóc koledze. Zdaje mi się że zdjęcia należą do Sławkowskiego
No dobra, a ja mogę jeździć tylko w ustawieniu "rezerwa". Gdy przełączę kranik na górne ustawienie, to zecia nie chodzi. Kranik padnięty?
Offline
jacolus napisał:
No dobra, a ja mogę jeździć tylko w ustawieniu "rezerwa". Gdy przełączę kranik na górne ustawienie, to zecia nie chodzi. Kranik padnięty?
Wymień sobie wężyki na przeźroczyste albo załóż filtr paliwa i będziesz widział czy paliwo jest podawane do gaźnika czy nie (czy masz padnięty kranik).
Offline