Zetka ma aż 52 przełożenia
Offline
Coś już nie co kapuje na ten temat tych silników ale każdy pisze ze co innego. Ok bardzo mi się podoba Zetka 50cc, tylko chodzi o tą moc bo nie którzy piszą na temat mocy tzn czy 50cc pociągnie mnie i np: moja narzeczona:) bo osobiście nie znam się na tym tuningowaniu ale teraz czytałem dużo o tym ze niby to dobre ale czy wy możecie coś powiedzieć na ten temat ? Tzn kupie Zetke 50 pojeżdżę trochę tzn zrobię dobre dotarcie i może potem czy jak proponujecie?
A co do innych modeli to chodziło mi o :
barton fighter
Benzera Astona
I każdy z nich niby ma możliwość przeróbki przez salon na 80cc co wy o tym myślicie ?
Offline
Ja ci powiem, ze na 80ccm jest duzo duzo lepiej, pewnie wiele osob to juz pisalo. Ja na 50ccm zrobilem niecale 2500km, teraz mam ponad 7000 tys, takze ponad 4500km przejechalem na 80ccm. Co do 80ccm od nowosci to slyszalem, ze niektore punkty sprzedaja od nowego 80\50 (ale o takiej fabrycznej zetce jeszcze nie slyszalem). Wymienic na 80 tez mozna w niejednym serwisie, ale wiele osob robi to samemu ze wzgledu na oszczednosci.
Offline
80ccm za 300 zł kupujesz na allegro.
Serwis będzie chciał pewnie z 700 zł hahah.
Astona mam ja jest to ta sama jednostka z przęłożeniem 13/41 i sporo wyższa od Zetki . Konfort jazdy jest tak samo dobry jak na ZK.
Offline
Barton fighter nie polecam.. słabe, wolne i słaba konstrukcja. Z Bartonów lepiej brać Barton Sprint, albo kupić Zetkę +, wsadzić odrazu cylinder 80ccm, zębatke z tyłu 38 albo 41 i śmigasz jak ta lala.
Offline