a mówili na forum że w Zamościu mają przerabiac cylindry z 50cm na 70cm, czy ktoś wie wiecej na ten temat ?
Offline
Dosyć drogo chociaż nie sądzę aby przy 75cc ( naprawdę pewnie 72 ) inna głowica byłaby niezbędna. Ja osobiście zrobiłem szlif cylka na 60. A co do tego przerabiania na 70 , trzeba by było wtoczyć inną tuleje.
Offline
i czym ta głowica bedzie sie rózniła? od orginalnej że ma poszerzony ssacy i wydechowy i wieksza srednice na tłok? ja jużw mojej orginalnej mam to dawno zrobione ;d tylko wydechowy nie jeszcze a na tłok mam juz zaczete ale nie skonczone ojciec mi to elegancko zrobił;p za głowice bedzie trzeba wiecej bulić niż za cylinder a dlatego tak mówią że po trzeba jest miec i glowice na cylinder 72cm3 dlatego że chinczycy nie chca dawać samych cylindrów tylko wraz z głowicami bo tego nikt nie kupuje....
Offline
Jednak myślę że będzie można dostać osobno bo jeśli coś się stanie z cylindrem będzie trzeba kupić głowice ? To byłoby już chamskie naciąganie. Tylko pytanie czy te cylindry się pojawią, bo to może być taki chwyt żeby małolat napalony na "tjuning" i 20 koni i 10 osiołków kupił to a nie coś innego.
Offline
Gość
zapraszam na hamownię:
http://www.scigacz.pl/Motocyklowe,niedz … 14676.html
na forum każdy się może mądrzyć... i ja i PickNick i wszyscy inni ;P
Być może moja hamownia była z tych "poprawiających nastrój klientowi" , jest okazja chodźmy i sprawdźmy swoje Zetki
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-09 17:42:50)
jak zetka przy pojemnosci 72cm3 niema nawet 6 koni to jakim cudem yamaha tzr ma 10km? skoro predkosc po wymianie zebatki w zetke bedzie porownywalna do takiej yamahy tzr 50
fabrycznie zetka ma 4km cylinder 72cm3 napewno doda te 2 KM moze wiecej bo to biegówka biegówka ma wiecej koni niż skuter....
Offline
tylko, że tzr50 to 2-suw...taka tam, mała różnica.
Offline
Xenon napisał:
jak zetka przy pojemnosci 72cm3 niema nawet 6 koni to jakim cudem yamaha tzr ma 10km?
Yyyyy, bo to 2T ? I tzr ma ~9 km.
Xenon napisał:
predkosc po wymianie zebatki w zetke bedzie porownywalna do takiej yamahy tzr 50
Tzr 50 = 90-95 km/h
Zetka 72 = 80-85 km/h
Xenon napisał:
fabrycznie zetka ma 4km
Ja w ogarze mam około 3 (i Zetkę bez problemu wezmę), pomijając to że Zetka jest dużo cięższa i ma z tyłu kapcia od 125.
Offline
Ale Zetka ma za to większą moc i moment obrotowy od Ogara ( tak brzmią oficjalne dane od Rometa ).
Ostatnio edytowany przez Grabar (2011-05-09 21:23:58)
Offline
Grabar napisał:
Ale Zetka ma za to większą moc i moment obrotowy od Ogara ( tak brzmią oficjalne dane od Rometa ).
Nie wiem z czego to wynika, Romet też nie. Ale za to ładniej w papierach wygląda...
Offline
To znaczy nie wiem jak to wygląda dokładnie w Zetce , ale tak jest w CRS , i to się zgadza bo na starym forum tego modelu ( które już nie istnieje swoją drogą ) dużo ludzi go hamowało i dane się mniej więcej zgadzały ( plus i minus kilka % ).
Offline
Gość
no właśnie... moc i moment obrotowy nie zawsze przekładają się na V-max
jeździłem Subaru Impreza w wersji 200KM, ale do rajdów.... miała fabryczny V-max tylko 140km/h za to wygar nieziemski.....
Załóżmy do Ogara 15z i do Zetki 15z... mimo większej wagi Zetka odejdzie, bo ma max moment obr od 5000 obr
Zresztą takie dyskusje bez sensu są... dałem linka, wyhamujcie Zetki za friko wtedy mozemy pogadać
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-10 00:22:55)