Mi tam zależy na swobodnym 70k/h to wiesz, na razie nie myślę o zmianie zębatki z tyłu to założe 17/41
Przy 17Z jest ciasno? Bo zależy mi na tym, żeby ciasno siedziało, żeby łańcuch nie spadł z przodu
Offline
70 to masz pewne zawsze i wszędzie. 17/41 będzie idealnie, ale będziesz miał problem z włożeniem 17 z przodu. Jest sposób aby nałozyć od razu zębatkę z łańcuchem już na pokrywę, albo trzeba spiłować. Ten silnik gwarantuje 80 realne, spacerowe, sam jeżdżę cały czas 85-86 km/h realne(90 licznikowe) na 17/38, przy 7200 rpm. W trasie moc jest, w mieście też, ale jak jest mocny wiatr, czy pod górkę, to dopiero wtedy zaczyna brakować nie tyle co mocy, co luzu na manetce. Jak nie ma jakiś złych warunków, to nawet na takim przełożeniu pół manetki starcza na jazdę, a nie powiem te 90 licznikowe to jak na romecika to bardzo dobra prędkość.
Offline
To ten silnik co na allegro nowy z gaźnikiem był i linką?
Offline
Tak ten za 1499 zł
Offline
No to ostro
Offline
Dzisiaj postanowiłem wyciągnąć to cudo, które nie było odpalane od marca
Zdjąć głowicę, komin i filtr powietrza oraz spuścić resztki oleju napędowego z baku .
Po zdjęciu głowicy nie było najgorzej, jak na 4 miesiące na ON + ben.
http://www.youtube.com/watch?v=Da_Q87hz … e=youtu.be
Przebieg to 12 000 km, 89r. brak luzów na cylindrze/tłoku/pierścieniach, przy okazji zdjąłem cylinder, żeby przeczyścić kanały i wałtak samo nie ma luzów to bardzo dobre osiągnięcie dla mnie jak na 24 letniego 2T Cylinder jak i tłok też wyglądały nieźle, żadnych głębszych rysek, ani nic
Po zmianie świecy z F65 na F75, zajrzałem do filtra no i zobaczyłem troche zboża jak i kurzu, więc postanowiłem, że nie chce mi się bawić tylko założyłem stożek z Benzera ;D
Po zalaniu TEGO
Ten oto budzik
Wskazał 108k/h
30km na przebiegu dziennym nabite dzisiaj
Offline
Czekam na silniczek z Benzera <3 ;D w pon i wtorek nei ide do szkoły bo trzeba smigać ;>
Offline
Super maszyna. Bardzo mi się podoba. Tylko pozazdrościć. Ja widziałem dziś MZte TS150 piękna była. A mógłbyś pisać model i dane techniczne tego Twojego mińska?
Offline
Zadbany mińsk, tylko zazdrościć
Offline
Mińsk 125
Typ 400 A
Rocznik 1989 w Polskiej ramie (dużo ładniejszy od wersji Rosyjskiej, czy tam Białoruskiej)
Silnik jest w full serii oprócz tarcz sprzęgła, które od jesieni 2012 są nowe na przekładkach od MZ 150
4 biegowy, jeden cylinder, chłodzony powietrzem, 12 KM
115 kg, 11 l zbiornik
Zapłon elektroniczny bezstykowy.
taka dużo mocniejsza WSK 125 z tak samo niezawodnym silnikiem
+ Dla inżynierów którzy tworzyli ten silniki, po prawej stronie mamy alternator i zębatkę zdawczą, po jej zdjęciu i odkręceniu ścianki mamy skrzynię biegów, bez rozpoławiania, ani wyjmowania silnika z ramy
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-22 00:00:36)
Offline
Tego czyli? Zwykła mieszanka? xD
Offline
Offline
pawelscania13 napisał:
Tego czyli? Zwykła mieszanka? xD
Zwykła, wcześniej był ON.
GumiS123 napisał:
Dzisiaj stało się to co miało nigdy się nie zdarzyć.
Najmocniejszy 2T jaki mam w rodzinie został zamordowany :C.
Jechałem sobie spokojnie 70k/h na luźnych obrotach, no i była górke to dałem lekk w gaz do 80k/h się rozpędziłem, po górce trzymając tak samo manetke poczułem, że jakby lekko słabnie, ale pomyślałem, że mi się wydaje, prędkość spadła do 60k/h i coś zaczęło stukać, zdąrzyłem tylko wcisnąć sprzęgło, zatrzymać się i zobaczyć, że nie ma kompresji -,0 OMG!!!
Rozebrałem, z tłoka wystają jakieś dwa srebrne druty, cały tłok obity i podziurawiony u góry, cylinder ma jedną głęboką rysę przez całą długość, lekkie dziurki z głowicy. Cały tłok wygląda jak normalny zatarty tłok pierścień górny cały wtopiony w tłok, drugi się rusza, wał, ani nic innego nie ucierpiało. Myślę, że puścił zamek z tłoka i stąd ta rysa w cylindrze, ale nie wiem skąd te druty o.O?
Tam nic się nie stało, ale najgorsze jest to, że już nie dostane takiej jakości cylindra, tłoka i pierścieni tylko jakiś syf z allegro, bo już cylinder raczej do przeszlifu się nie nadaje.
Dzwoniłem do kumpla, który siedzi w Mińskach i mówił, że może sprowadzi z Białorusi nowe, oryginalne części ;C
@@Naszczęście w środę jade sprzedać złom i wyjdzie mi z tego ok. 1000 zł, na silnik Benzera mam w tej chwili 900 zł, czekam, aż dojdzie kasa za sprzedany silnik to będzie już 1650 zł, także spokojnie 1000 zł mam na Mińska to po za górą silnika jeszcze może coś porobię
Dobra jest już przyczyna, rozlecało się łożysko igiełkowe z korobowodu ;/
Ojciec jutro ma w swojej zaprzyjaźnionej firmie zapytać jaki byłby koszt wbicia nowej tulei, bo szlifu (choć jest norminał) się nie opłaca robić bo by trzeba było robić z IV szlif bo jst tak głęboka rysa, jeżeli wyjdzie za duży koszt wbicia tuleji + kupno tłoka to kupie ten zestaw z allegro a 149 zł xd, w między czasie zabieram się za odnowę i odświeżenie Mińska, w kilku miejscach na zbiorniku już wyskakiwała rdza w odpryskach od lakieru, ale to było nic, tylko na zewnątrz, po zeszlifowaniu lakieru okazało się, że blacha jest w świetnej kondycji, a nawet lepszej niż ta na tłumiku z Benzera XD. Więc zanim bd. miał cylinder to sobie go pomaluje na nowo
Offline
Jako tako, nie robiłem dłuższych tras bo nie mam A1, tylko pole drogi i pola, najdłuszy wyjazd w jedna strone to 40 km, a tak po za tym to warto kupić bo jeździłem cały dzień (dosyć ciepły) po lasach ze znajomymi i nic mu nie było Jest odporny i się nie przegrzewa, tłok jest/był seryjny i po 13k km wyglądał świetnie, a lekko czasami nie miał
Offline