Witam,
mam trochę problemów po zmianie cylindra na 72cc. Wszystko ładnie, pięknie się przełożyło [mechanik, który zajmuje się motocyklami mi zmienił], odpalił od strzała, ale nawet po wyregulowaniu gaźnika [dosłownie sprawdzałem co milimetr przekręcenia śrubą] ,,nie ma kity". Po prostu nie chce się wkręcić na obroty, czasami jak baaaaaaaardzo powoli ruszam manetką, to załapie tak do 5000RPM, ale dalej nie chce, dusi się i dupa blada. Ten koleś coś zmienił mi w iglicy [opuścił chyba na sam dół, żeby dawała więcej paliwa], więc wydaje mi się, że ma złą mieszankę i go zalewa. Co odkryłem, to po zdjęciu filtra powietrza, motocykl idealnie wkręca się na obroty, zapala od strzała, trzyma 2,5k RPM na luzie. Filtra w środku czysty i suchy. Czy po zmienieniu położenia iglicy zacznie normalnie pracować ? Bo chyba nie można jeździć bez filtra, bo to za głośno i ryzykowne dość, bo coś wpadnie w gaźnik jeszcze i mi zatrze tłok ;/ Proszę o pomoc, opinie, rady. Nie znam się na tym, jestem informatykiem XD
Offline
Da radę to zrobić bez zdejmowania baku ? Może się pomylił i dał na górę, albo na dół na maxa i po prostu ma za mało paliwa/za dużo. Dam na środek i zobaczę A Ty jak masz ustawione ?
Offline
Bez zdejmowania Tylko boczną osłonę
Offline
A jak po ustawieniu na środek, albo na innym położeniu jeszcze nadal będzie to samo, to co ? Można jeździć bez filtra ? Może zdjąć tą jedną warstwę gąbki z filtra ?
Offline
Yyyyyy nigdy w sumie Ale dziś jeździłem jeszcze na 50cc i okej było wszystko. Przebieg to 2300km dopiero. No może 2800, bo przez jakieś 500 miałem urwaną linkę licznika. Jak go wyczyścić ? Na razie analizuję poradnik podniesienia iglicy i regulacji gaźnika [nie rozumiem tego o zamykaniu przepustnicy jakąś śrubą].
Offline
No to wiem, bo tak regulowałem i to nie tylko u mnie, a teraz czytam i nie rozumiem XD Tzn. stwierdzam, że poradnik jest napisany okej, w punktach, ale to co jest niżej, to dość chaotycznie i miesza szyki. To jutro z rana przesunę tą iglicę i dam znać.
Offline
Jak chcesz fajne brzmienie to kup stożek
Po za tym musi pomóc podniesienie na środek, jak nie pomoże to zawory, rozrząd.
Offline
Rozrząd jest dobrze na 100%, zawory na 0,05 i 0,07, bo to przy mnie ustawiał akurat Jaki dźwięk ma stożek ? Tak samo niski i basowy, jak bez filtru ?
Offline
Taki sam i nawet lepszy u mnie na obrotach 3-7k był efekt jak V-TEC w Hondach .
Jeżeli rozrząd i zawory ok, to ustawić fabryczne ustawienie regulacji i iglice na środek i będzie miód!
Polecam! http://allegro.pl/filtr-gabkowy-z-obudo … 05112.html
Offline
A ten stożek normalnie wchodzi bez żadnych modyfikacji i podpinam pod niego tą rurkę, która leci od silnika i wkładam go w gaźnik, tak ?
Ostatnio edytowany przez iktorn (2013-07-31 01:42:40)
Offline