Może i brzmi "swap na silnik cagivy mito" fajnie, ale tak naprawde to już Cię to kosztowało prawie 1000zł, a za tą kase dorwałbyś gdzieś silnik 125 od rometa i bez żadnych przeróbek zamontował go. Pomijam eksplatacje.
Offline
Pomysł ciekawy, ale pomyśl ile to będzie paliło , przy katowaniu.
Offline
12/100
Offline
No może i spali troszkę ale za to osiągami to wynagradza teraz jestem u babci i dziadka więc nic nie porobię dopiero w poniedziałek coś poszkubie.A czy silnik awaryjny nie wiem jestem tego zdania jak dbasz tak masz dobry olej, dobrze dotrzeć, i pojeździ jeszcze długo
Offline
No może i spali troszkę ale za to osiągami to wynagradza
Po pierwsze, to nie jedzie. Po drugie, to jara tyle co hayabusa. Więc nic nie wynagradza. Palić tyle to mogą sprzęty, które mają do 200 ~9 sekund.
Offline
Takie pytanko. Chcesz tym na codzień jeździć? Jak tak to strzał w stopę
Offline
Trza będzie ciągle kręcić wysoko, a co za tym idzie, zjara 15 litrów XD
Offline
Nie wiem czemu tyle osób tak się uparło że cagiva jest tak awaryjna i że niby aż tyle pali , co prawda SPALI SPORO po przeróbkach dojdzie do takiego wyniku w spalaniu jak piszecie ale ma za to niebotyczne osiągi jak na tak małą pojemność .
A jak używa się normalnie tego silnika to pali on koło 6 l a osiągi w tym momencie osiągi jak rometoweski 125 (spala 4/5) żyłowane na maksa .
Według mnie jest to warte ceny za spalanie - tylko szkoda że paliwo tyle kosztuje ;(
Sam pomysł uważam za ciekawy i sam się zastanawiałem czy nie wsadzić silnika 2 tylko brakowało funduszu .
Osobiście czekam na dokończenie projektu oraz na zdjęcia i filmiki
Offline
Rometowski 125 przy 8-9k RPM spalił mi 2,75.
Offline
GuMiS napisał:
Rometowski 125 przy 8-9k RPM spalił mi 2,75.
To troszkę więcej od 72ccm Też myślę nad wymianą na 125.
Offline
No mi nigdy się nie udało przekroczyć ani zbliżyć do 3/100, a żyłowane na maxa rometowskie 125, a żyłowane na maxa mito DO 6000 rpm to tutaj jest przewaga rometowskiego 125. Co jest śmieszne. Mnie też śmieszy, że ktoś pisze, że ten silnik ma niebotyczne osiągi jak na pojemność. Przepraszam ale jak coś co ma w połowie swoich obrotów aż 5 KONI mechanicznych, to jest to tylko śmiech na sali, albo super surowy wyścigowy silnik nie przeznaczony na drogi publiczne, bo jazda będzie męczarnią.
Przecież te wykresy z hamowni rs 125, nsr 125 i mito 125 to śmiech na sali i nie wiem kto normalny może to kupić, męczyć się tym("jeździć") i jeszcze zgadzać się na to, że to pali 6-7/100 + 1,5l oleju co daje średnio + 1l benzyny na 100 w przeliczeniu na koszta. A i standardowa mito, mito evo, mito super extra, mito montessa, mito srito mają zwykle po ~24 konie w serii.
Porównaj sobie to do zwykłej cbr 250 z 2011 roku, która pali po 3 no może 3,5/100.
przy 5000 rpm, czyli w połowie skali obrotów ma 13 koni mechanicznych! Ponad 2x mocniejszy ciąg od mito 125. Mito przy 6000 ma 9, a ten 19...
O momencie obrotowym to nawet nie mówię...
Więc te silniki osiągów nie mają prawie żadnych jak chcesz spalanie tylko 5-6/100, to masz osiągi rometa 125(wątpie i w to). Jak chcesz mieć mniej więcej normalne osiągi, to musisz wyć jak jakiś wariat tym silnikiem i mieć spalanie o śmiesznej wartości nawet dwucyfrowej... No i śmiesznie się takim silnikiem w trasie jedzie jak chce się jechać np cały czas średnio 80-120. haha
Offline
Tak samo TZR
Moc maksymalna 1.74 KM (1.3 kW)) przy 5500 RPM
2T tylko na tor w lekkiej ramie, albo do lasu do niczego innego się nie nadaje.
Tak naprawdę patrząc na wykresy itp. to 2T jest ścierwem, które tylko bierze, a nic nie daje.
Offline