Cześć. Chciałem Wam przedstawić moją Hondą NSR 125. Posiadam ją od grudnia 2012 r. Kupiłem ją z okolic Sanoka za 3800 zł. Jest to Honda z 2002 roku, z przebiegiem 29 000 km. Miesiąc temu została w pełni odblokowana. Jechałem ją 145 km/h, pojechała by więcej, ale droga się skończyła . Silnik igła, zmierzyłem kompresję i wyszło 9.2 bara.
Od kupna zrobiłem:
-pomalowałem klamki i ciężarki kierownicy na kolor srebrny mat
-założyłem szybkę racing
-paski na felgach
-napisy na oponach
-pomalowałem jedną owiewkę, ponieważ farba odprysnęła
Planuje na następny sezon:
-wymienić tylną oponę
-założyć manetki Harris
-kupić w dobrej cenie wydech SHARK (jeżeli wiecie kto sprzedaje taki wydech do NSR, to dajcie znać )
Kilka zdjęć:
Jestem bardzo zadowolony z NSR-ki. Według mnie najlepsza 125 w klasie.
Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-06 19:10:38)
Offline
Zajebista NSR <3, ale ten wydech ;/, najlepiej jakby tam siedział jakiś ARROW <3.
Offline
Na początku też ten tłumik mnie się nie podobał. Jechałem po nią z nastawieniem, że pierwszą rzeczą jaką zmienię to będzie tłumik. Ale na żywo nie jest tak źle. Jeżeli znajdę trochę wolnej kasy to kupie Sharka w dobrych pieniądzach.
Offline
No piękna, i do tego 2002, dobra kompresja i moim zdaniem najładniejsze malowanie
Ja też poluję na nsr, lecz dopiero w zimie lub na wiosnę
Mierzyłeś już spalanie?
Offline
CzaQQ napisał:
Chyba najładniejsza NSR'ka jaką miałem okazje zobaczyć
Bardzo mi miło Dbam o nią jak tylko mogę.
Spalanie mierzyłem, wyszło mi 5.5/100. Tyle, że kręciłem ją do 9/10 tyś. więc musiała trochę wziąć. Znam gościa co NSR-ką zszedł do 3.5/100, kręcił ja wtedy do 6/7 tyś. ale mówił, że to nie jest jazda. Prawdziwa jazda NSR-ką zaczyna się po 8 tyś, jak zawór wydechowy się otworzy w 100 %. Wtedy uśmiech się od razu pojawia na twarzy.
Offline
To spalanie i tak dobre, a przecież nie kręcisz nią do 11tyś bo ona wtedy nie przyśpiesza nawet, to taka spokojna jazda 7-8tyś, to pewnie by 5l spalił
Offline
Myślę, że jakbym kręcił ją do 7/8 tyś to spaliła by w granicach 4/100. kamilek112 jeżeli uważasz, że przy takiej jeździe co ją kręciłem do 9/10 tyś, to spalanie jest dobre, to się mylisz. Przy takiej jeździe to powinna spalić poniżej 5/100. Sądzę, że gaźnik jest trochę rozregulowany, zajmę się tym przez zimę. Pewnie naczytałeś się tych bzdur na internecie, że NSR-ki palą po 8-10/100. Piszą to barany, co jeżdżą z rozregulowanym gaźnikiem.
Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-06 20:17:34)
Offline
Po prostu czytałem na forach, i pisali że 5-6l jak dobrze wyregulowana, nie mam nsr'ki więc nie wiem
Offline
Powiedz, na co najbardziej zwracać uwagę przy kupnie NSR?
Offline
Podstawową rzeczą przy kupnie to trzeba zmierzyć kompresję, więc bez manometru nawet nie ma co jechać. Kompresja powinna wynosić +8 bara. Jeżeli jest poniżej 8 to pasuje już zrobić remont. Kolejną ważną rzeczą jest napęd, trzeba sprawdzić ile naciągu jeszcze zostało. Jaki jest stan i rocznik opon. Należy sprawdzić też ramę. NSR-ki do 1998 roku miały ramę koloru ciemnego, a od 1999 roku koloru jasnego. Sprawdź czy rama nie jest w żadnych miejscach spawana, czy kolor ramy i wahacza jest taki sam. Rozpędź się do ok. 100 km/h i puść kierownice, zobacz czy nie ściąga na boki. Lagi również należy sprawdzić, czy są proste, czy się pocą. Sprawdź czy przednie koło ma odpowiednią odległość od pługu (od plastików, które jest w kształcie pługu ) powinno wynosić ok. 3-4 cm. Należy sprawdzić czy lakier jest oryginalny, czy zgadza się z rocznikiem (prawie każdy rocznik ma inne malowanie). Trochę się rozpisałem, ale wypisałem chyba wszystko na co zwrócić uwagę przy kupnie.
Offline
Dzięki bardzo .
Offline
No przyda się to co napisałeś
Offline
Piździawa i zero komfortu, pozdrawiam
Tak to nawet ładnie się prezentuje.
Offline