Może jesteś przewrażliwiony? Ustaw luzy takie jak podał kolega wyżej i wszystko będzie ok, ten silnik sam z siebie ma takie metaliczny charakterystyczny dzwiek.
Offline
U mnie klepią mocniej dopiero po porządnym nagrzaniu... ale też słyszę w czasie jazdy, na mój gust tylko wydechowy i mam zamiar zmniejszyć mu luz na luźny 0,05. A oprócz tego klepania to śmiga bez problemów... dziś grzebałem to tylko popatrze czy olej gdzieś nie cieknie, a tak to jeździ. Wszystko robiłem zgodnie z logiką i poradnikiem gdzieś z forum.
Offline
Dzisiaj tak właśnie zrobiłem klepią mniej ale je słychać (na tym ztylko mam estawie mam dopiero 25km około zrobione wiec też może dlatego) ustawiłem luzy jako ze nie mam blaszki 0.07 tylko mam 0.05 i 0.1 to ustawiłem ssący 0.05 a wydech luźny 0.05 tak że 0.1 nie wchodzi..... na moje jest dobrze i śrubki reż wymieniłem na te z 50-tki. miło ze ktoś się zainteresował )))))) dzięki tylko powiedzcie jak mocno mają prawo klepać? bo mocno nie walą ale podczas jazdy je słychać
Offline
przemo01-93 napisał:
mocno nie walą ale podczas jazdy je słychać
no i tak będzie, jeszcze nie słyszałem by komuś nie klepały
Offline
Ale ja się boje ze sie rozj.... słychać je ale nie tak że młotkiem by ktoś trzaskał... ale i tak dość głośno.... naprawde tak ma być? u mnie też śmiga bez problemy a przyrost mocy jest ogromny na połowie odkręconej manetki do 6 tys obr jest takie przyspieszenie jakiego 50cc nigdy by nie osiągło....
Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-17 18:07:46)
Offline
przejedź z 500km odkręć korek i sprawdź, ale śrubki regulacyjne od 50 się nie rozklepują, kilku miało problemy z tymi od 72cc ale nie wszyscy, ten silnik ma taki "metaliczny" dźwięk który jest bardziej słyszalny na 72cc ja tam jeżdżę i nic się nie dzieje.
Offline
Ok. jeszcze tylko dzisiaj zajże do zaworów i ok.
Offline
apex napisał:
czyli ile zetka pójdzie na prostym po zmianie cylindra na 72ccm ?.
nie wiem- jest na dotarciu ale ma dużo dużo więcej mocy czyli jak założysz przełożenie 14/38 to myśle że 80/95....
mi na 50cc jak włożyłem 13/38 to licznikowo przy 8500obr na min miałem 73km/h licznikowe a tutaj dokładasz z przodu jeszcze ząbek więcej (ząbek z przodu to mniej więcej są 3z z tyłu)
to już nie chodzi o prędkość ale o komfort jazy.... 50k/h przy 6 tys obr/min.
Nie wiem ile masz lat i jak potrafisz jeździć ale jak widze jak niektóre dzieciaki rasują takie popierdółki i jeżdża na nich bardzo szybko to włos sie jeży na głowie.... Taka osoba tuninguje motorek bo chce coraz szybciej i szybciej a nie wie takich podstaw jak przeciwskręt czy branie zakrętu z przesuniętym apeksem bo zakręt jest ślepy, nie wiedzą co zrobić gdy nagle któreś z kół zacznie im się uślizgiwać. MASAKRA a niczego nieświadomi rodzice siedzą w domu i się martwią.... WYBACZCIE ŻE NIE NA TEMAT ALE MUSIAŁEM BO TO CO SIĘ WYPRAWIA...TA POGOŃ ZA V-MAX"EM A TECHNIKA JAZDY NA POZIOMIE ZEROWYM....
Zerknąłem do zaworów i jest ok nic sie nie poluzowało.... Tylko lać zupe i śmigać:)
DZIĘKI CHŁOPAKI ZA POMOC
Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-18 21:26:19)
Offline