aha- chyba ze tak. w takim razie ja chyba sobie jakis dziwny kupilem bo fakt ze odblokowuje obroty, ale mnie sie szybciej nie wkreca.
Offline
mi zablokowany blokował juz przy 7k.
teraz mam odblokowany i zebatke 14z moto jedzie licznikowe 75 przy 10k
Offline
ale Ci oszukuje japierdziele ja przy 15z przy max obrotach 75 na prostej jedzie JAK DAŁEM PODKLADKI POD LICZNIK I TERAZ PRAWIDŁOWO POKAZUJE.
Offline
Kily mam zetke 2 tygodnie. przejechałem 300 km i mogę powiedzieć że na krótkich dystansach (bo docieram) to na prostej bez bólu wyciągam 65km/h a z lekkiej górki osiągnąłem 75km/h. Nic nie zmieniałem, nic nie regulowałem. Jeżdżę tak jak ją kupiłem w Tesco... Facet w serwisie powiedział że jak mam takie osiągi to "zapomnieli" założyć blokady... Moim zdaniem to w zupełności wystarczy i nie mam zamiaru nic zmieniać.
PS. pomiar prędkości potwierdzony z licznikiem golfa, a ważę 100kg.
Ostatnio edytowany przez tyrano (2011-05-02 22:45:44)
Offline
tyrano, no to nic tylko gratuluje- ja na fabrycznej zetce mialem v-maxa 68km/h- chyba:) a teraz mam 14z i MO i przy 10,5-11k 75km/h - oczywiscie to wartosci licznikowe czyli niestetty zawyzone
Offline
Gość
wrzucam foty z GPS z dzisiejszej jazdy do pracy, ruch miejski na trasie Katowice - Bytom, max 75km/h (licznik pokazywał 100, średnia 45km/h ;P
Zetka im szybciej jedzie, tym bardziej przekłamuje
http://zapodaj.net/4949cd6dcc2e.jpg.html
http://zapodaj.net/0e924d548f6f.jpg.html
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-12 09:36:19)
Ja po zmianie zebatek na 13z/38z to przy 70km/h mam ok. 9tys obrotów v-max niewiem jakie jest bo najpierw musze wyregulować gaźnik potem napisze;d Ale wkońcu można jechać te 70km i silnik nie wyje;p nie tak jak na 15z przy 11tys obr 70km/h
Offline
Jak OLDBOY.
Przy mojej wadze 110
Zetka 200km ma zrobione
Odblokowany moduł
Zębatka przód 15Z za 18,5 zł z naprawskuter.pl
tył original 52z
Na prostej 60 km/h na maxa manetka odkręcona. Mierzył czesio w nawigacji. Licznik pokazywał raz 80km/h raz 40km/h a innymi 60 km/h
Z górki 65km/h na maxa manetka odkręcona gazu. Pomiar czesio. Licznik pokazywał 105 km/h.
Już nie wspomnę po zmianie modułu mam jakieś 4 tysie na wyłączonym silniku a jak odkręcę gaz to ponad 15tyś obr/min
Offline
A ja nie chciałem ściągać napinaczy łańcucha, 15z jakoś nie właziła (oryginalny łańcuch) więc obecnie na odblokowanym module za 10 zł (czarna puszka) i zębatce 14z rozpędziłem się max nieco ponad 80km/h licznikowe(na długiej płaskiej trasie, wskazanie było stabilne (wskazówka nie szalała) (czyli pewnie kolo 60 w rzeczywistości) Niedługo zmierzę GPS. Niestety mój obrotomierz również jest walnięty (wskazówka powyżej 7-8 tys obr zaczyna falować tam i z powrotem) Przebieg mam w okolicy 500 km.
Offline
ja Wam powiem tyle, założę dodatkowe gniazdo zapalniczki (leży i czeka), uchwyt pod nawkę i zapomnę o zegarach myślę, że na 15/52 te 60 km/h realne przekroczę
Offline
Gość
przekrocysz
na 15z przekroczysz ale przy 60km/h masz około 8,5-9tys obrotów do 10tys mozna powyżej to już silnik wyje i wstyd;p silnik wyje a goówno jedzie...umnie to przy około 9 tyś 70km/h jedzie i nic nie oszukuje i można sie toczyć spokojnie i nic nie wyje tak jak na 15z i liczniki wgl nie okłamują ,ja polecam też zastosować podkładki pod liczniki to o połowe zmiejszy wibracje mi wgl teraz nie oszukuje a na 15z jeździłem na 12tys obr i nic;p.Łańcuch w zetke jest długi ja jak wstawiłem 38z z tyłu to musiałem łańcuch skracać o 4 ogniwa;p
Offline
Gość
ile razy jeszcze powtórzysz Xenon, że u Ciebie nic nie oszukuje?? pokaż GPS-a ;P
po co mi gps skoro 10 inny skuterom pokazuje tyle samo co mi więc jaki jest tu sens?(przy każdej prędkości)
Offline