srubekl napisał:
Kily napisał:
Jak czytam o waszych osiągach itp to mi się słabo robi że moja Zetka to jakas niepełnosprawna jest. Wszyscy zapierdzialają aż miło nawet bez modyfikowania maszyn a ja na fabrycznej Zetce wyciagam 40-42 przy 6,5 tys. Jak słysze ile niktórym idą przy takich obrotach to się zastanawiam czy jestem za gruby i za wielki (187cm/ok90kg) czy moja Zetka jest wytworem tak maksymalnie chinskim że aż boli
witaj w klubie mam identycznie jak ty i 130 km przejechane
witajcie !!! w klubie
ale wczoraj zmieniłem moduł, świece na NGK i zobaczymy jak będzie.... na razie 'rozciągam łańcuch'
Offline
przód 15
tył 51
na max obrotach przy chłodnej pogodzie leci ponad 80 relane, a tak to 75-80
Offline
ludzie, ale przeczytajcie czasem ze zrozumieniem:) ja sie pytam o predkosc przy 6,5 tys obrotow na 4 biegu a nie o v-max
Offline
To że ktoś ma v max 100km to zarabiscie; to że zablokowana idzie 42 to tez super. Ale widze ze chyba sie nie jasno wyrazam. Powtorze pytanie- ile jedzie zetka z odblokowanym modulem i 15z na przedzie na 4 biegu przy 6,5tys. obrotow. Czy jest ktos w stanie odpowiedziec??
Offline
Slawkowski napisał:
wczoraj zmieniłem moduł, świece na NGK i zobaczymy jak będzie.... na razie 'rozciągam łańcuch'
Masz jakąś metodę na szybkie rozciąganie łańcucha? chętnie ją poznam. A nie będzie szybciej wymienić łańcuch na dłuższy?
Offline
srubekl napisał:
Slawkowski napisał:
wczoraj zmieniłem moduł, świece na NGK i zobaczymy jak będzie.... na razie 'rozciągam łańcuch'
Masz jakąś metodę na szybkie rozciąganie łańcucha? chętnie ją poznam. A nie będzie szybciej wymienić łańcuch na dłuższy?
metoda to jeździć.
a wymiana łańcucha byłaby pewnie najlepszym rozwiązaniem, tylko ile by trzeba było więcej ogniw ? (tak z 13z na 15z)
Offline
ja znam metote daj mu po zaworach ,krec nim boki, proboj na jedno kolo itp.;p i duzo jezdzij.
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-04-02 17:53:57)
Offline
dzieki PickNick- wreszcie ktoś rzeczowo odpowiedział na moje skomplikowane pytanie
Dzisiaj zauważyłem jedną rzecz i nie wiem czy mnie w konia robi obrotomierz czy co ale... wczoraj okazało sie za mam za mało powietrza w kołach, podpompowałem na 2.2 na obu i dzisiaj jak jezdziłem to przy 6,5 tys miałem 45 na liczniku czyli o ok 3-5km wiecej niż wczoraj- czy jest to możliwe że te lepsze osiągi dzieki podpompowaniu powietrza w kołach??
Ostatnio edytowany przez Kily (2011-04-02 18:15:57)
Offline
Kily napisał:
podpompowałem na 2.2 na obu i dzisiaj jak jezdziłem to przy 6,5 tys miałem 45 na liczniku czyli o ok 3-5km wiecej niż wczoraj- czy jest to możliwe że te lepsze osiągi dzieki podpompowaniu powietrza w kołach??
pewnie, że tak
Offline