(zablokowana ,13z)
Prędkość - 50 km/h
Obroty - 8,5tys/min
Równy teren
Po zmianie zębatki na 14Z:
(zebatka 14z)
Prędkość - 60 km/h,73km/h
Obroty - 10 k/min,12k/min
Równy teren
Po zmianie zębatki na 15Z:
Prędkość - 60 km/h,80km/h
Obroty - 9tys/min,12k/min
Równy teren
Z Góry 90km/h
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-04-07 18:58:56)
Offline
Wy macie zablokowane moduły i wam sie kręci do 9k?
Ja mam zablokowany i kreci sie ledwo do 7k
Offline
żeby kręcić do 9tyś/obr to trzeba miec odblokowany moduł
Offline
dingurth to chyba jechałeś z górki bo na zablokowanym module z górki zamykałem obrotomierz .
Offline
ja swoim z gory 90km/h darłem dzisiaj i 100% dobrze ,patrzać na wasze liczniki to bym miał 120km/h.A na zablokowanym wiecej niż 8,5tys obrotow z gory nawet nie ruszył tyle co na prostej.
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-04-07 19:00:20)
Offline
Xenon napisał:
ja swoim z gory 90km/h darłem dzisiaj i 100% dobrze ,patrzać na wasze liczniki to bym miał 120km/h.A na zablokowanym wiecej niż 8,5tys obrotow z gory nawet nie ruszył tyle co na prostej.
trochę nierealne jeżeli miałeś zapięty bieg, bo przy 90 km/h silnik nie dał rady by wykręcić odpowiednich do tej prędkości obrotów.
możliwe, że z górki na luzie, ale góra musiałaby być na prawdę spora.
myślę, że licznik straszliwie Ci zawyża.
Offline
Xenon, ty nie wiesz co to jest 90 km/h...
Jeżeli przekroczyłeś Zetką prawdziwe 75 km/h, co wg obliczeń oznaczałoby, maksymalną prędkość obrotową wału, to wielkie gratulacje, masz olbrzymie górki.
Offline
przy przełożeniu jakie posiada 4 bieg, zębatce zdawczej 15 i tylnej 52, tylnym kole (napędowym) o średnicy 16" (nawet + opona) i obrotach maksymalnych jakie może wykręcić silnik jest to po prostu nierealne, żeby osiągnąć prędkość 90 km/h.
jak nie wierzysz to wypisz sobie wszystkie dane jakie wyżej wymieniłem i wylicz jakie obroty musiałby kręcić silniczek (pomijam już charakterystykę mocy i momentu obrotowego tego malutkiego silniczka).
jak będziesz miał z tym problem to na necie znajdziesz krok po kroku (z wzorami) jak to wyliczyć. rozumiem że przełożenie 4-go biegu masz standardowe.
wtedy przestaniesz wierzyć w dokładność wskazań prędkościomierza.
a najprościej powtórz ten zjazd i zapodaj sobie GPSa i będziesz wiedział jakiego maksa osiągnąłeś.
Offline
Gość
wrzucam foty z GPS z wczorajszej jazdy do pracy, ruch miejski na trasie Katowice - Bytom, max 75km/h (licznik pokazywał 100), średnia 45km/h ;P
Zetka im szybciej jedzie, tym bardziej przekłamuje
http://zapodaj.net/4949cd6dcc2e.jpg.html
http://zapodaj.net/0e924d548f6f.jpg.html
PickNick co na to powiesz niedowiarku?? a górek tam nie ma, forumowicze ze Śląska potwierdzą
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-12 09:07:17)