Niema cylindra 80ccm. 50, 72, 88, 110, 125.
Tutaj masz uzbrojoną głowice: http://allegro.pl/cylinder-glowica-75cm … 40630.html
A tutaj nie: http://allegro.pl/cylinder-tuning-75cm- … 26671.html
Offline
Cylinder o który ci chodzi (72 ccm) da ci prędkość przelotową około 65 km/h realnych i vmax około 80-85 km/h. Różnica jest podobno bardzo dużo i kiedy pojazd jechał 80 licznikowo, po tym zabiegu jeżdżą po 100 licznikowe, bo km/h tego nazwać nie można.
Offline
Myślałem też o takiej przeróbce ale jak już będę miał wymieniać cylinder na inny to zrobię to po gwarancji albo przynajmniej po połowie, wtedy jak już po połowie przeglądów serwisowych nie siądzie nic większego (skrzynia biegów, sprzęgło czy coś) to znaczy że moto jest wolne do wad fabrycznych i można olać gwarancję.
Offline
Cylinder można zawsze wymienić z powrotem, a ta gwarancja w większości przypadków jest o kant du.. pośladka potłuc. Zresztą jak sobie pominiesz przeglądy to jesteś w stanie zaoszczędzić na nowy silnik, nawet 125cc.
Offline
Tak grabar ja od samego początku nie robiłem przeglądów gdyż jak pojechałem na pierwszy to zażyczyli sobie 150 zł za przegląd to ja kupiłem sobie olej dowiedziałem się na forum jak wymienić i zrobiłem to sobie sam w domu . I zaoszczędziłem i na paliwo i na olej było kasy . A ta gwarancja to właśnie ona się nadaje tak że nie ma co nawet kasy pchać w przeglądy aby tylko gwarancje utrzymać .
Offline
Tutaj masz link do cylindra 80 ccm
http://allegro.pl/cylinder-z-glowica-80 … 32922.html
Czyli opłaca się wymieniać cylinder? napewno będzie szybciej obrotów nabierał.
Offline
To jest cylinder do skuterów, nie będzie pasował. Ogólnie opłaca się zmieniać cylinder, silnik zyskuje na mocy, prędkości i elastyczności. Zależy kto co lubi, i czego oczekuje od pojazdu.
Offline
fakt ten nie pasuje ale znalazlem inny przedtem co pasował do silnika 139GMG czy cos takiego to co ma router ws50
Offline
Router ma silnik 139FMB, czyli najpopularniejsza chińska biegowa 50 w tym kraju, cylindrów do tego jest od groma. Jak ktoś szuka to najprościej jest wpisać na allegro "cylinder ogar 900" albo "łoś cylinder".
Offline
A powieccie mi jak można zwiększyć moc WS 50 w standardowych częściach nie mam filtru stożkowego (o ile coś daje?) z gaźnikiem też nic nie robiłem pomijając cylinder narazie i zębatki.
Offline
Stożek coś daje ,płynniej idzie ,przepchanie tłumik też mi coś dało ,bo to co tam było to jakaś kpina.
Offline
Musiał byś wydać z 1000-2000 zł na tuning tego silnika, bez zwiększania pojemności, by poczuć jakąkolwiek różnice w oddawaniu mocy, oczywiście mówię tu o idealnie wyregulowanym motorowerze. I dało by ci to około 30% z mocy wyjściowej, czyli prawie nic.
Offline
Sexy Exx
Czyli co zrobić dokładnie ?
Jak bd wymianiał cylinder wymienie też zębadkę z przodu na większą ale z umiarem aby trochę większy v-max był ale przyspieszenie było też lepsze ;] a nad tym filtrem powietrza się zastanowie
P.S. Gdzie jest Filtr Oleju ?
Offline
Ale co dokładnie???
Nie wiem czy w tym naszym dziadostwie jest filtr oleju (filtru paliwa nie było ,powietrza ciulowy)
A co do stożka ,to na początku po założeniu mi tak dziwnie chodził ,silnik za dużo powietrza dostawał ,trzeba było ,trochę poregulować tą śróbką od powietrza ,ale jak był nowy to po ostrym otworzeniu przepustnicy się dławił ,a teraz to wyyk jak z 600ty i się rozpędza na miarę 8konnej pięćdziesiątki...
Ścigałem się z kolegom który taką ma ,do 50km/h wygrywałem ,ale później musiałem odpuścić ,bo 50 licznikowego nie przekraczam:( (docieranie ,nie wiem dokłanie czy będę wymieniał silnik ,czy tylko cylinder:(
Offline