Adzi0 napisał:
Pick, GuMiS, trochę pieprzycie głupoty. NSR-ką można zrobić 30-40 tyś bez remontu, jeżeli się odpowiednio dba (pisałem wyżej). NSR i tak nie jest bardzo wyżyłowanym silnikiem. Aprilia RS, Cagiva Mito to są bardzo wyżyłowane silniki i tam remont robi się po 10-15 tyś.
PickNick napisał:
Pic or didn't happend. Ja nie znam nikogo kto przelatał nawet 10 tyś. Ale sporo którym się w różnoraki sposób pozacierało itp. Nawet jeden miał przez to glebe.
A czemu się zacierały? Bo wyglądało to tak: Odpala motocykl i pi*da do czerwonego. Ani porządnego rozgrzania, ani spokojnej jazdy przez pierwsze kilometry. Samo z siebie się nie zatrze.
20min temu napisałem prawie to samo, ale coś albo mi net mulił, albo coś z forum było nie tak i się post nie dodał
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-10-09 21:37:05)
Offline
Adzi0 przyzwyczajaj się bo tu posiadacze 2T nie mają lekko
Bardzoo ładna NSR
Z tą awaryjnością nie przesadzajcie ..
Kolega ma Rs 125 GS i remont robił dopiero po 30 tyś km
Offline
W Rg jest inny silnik niz w nerce.
Pick zależy wszystko od silnika i na jakim graku robi sie remont ale nie oszukujmy sie jest to sprzent dla bogatych których stac zebyc dac 1000pln za zestaw naprawczy
Podstawa zależy tak samo czy ktos cały czas od 1jezdzi w rezo w tedy żaden silnik długo nie po ciągnie
Offline
Bez rezo to nie jedzie.
Bezsens wydawać 2000 zł na remont samej góry, albo i więcej, jak w 4 takcie po 100 k km, wydajesz na remont nie więcej niż 2 000 ;p.
Offline
Przykład ;D, ale tak chodziło mi o jeden gar.
Offline
GuMiS napisał:
Bezsens wydawać 2000 zł na remont samej góry, albo i więcej, jak w 4 takcie po 100 k km, wydajesz na remont nie więcej niż 2 000 ;p.
Ile?! Jeżeli masz cylinder z nicasilem, przytarty, to musisz wbić tuleje ok. 350 zł, kupić tłok, z wyższej półki: Wossner ok. 300 zł, Vertex ok. 350 zł, a ze średniej półki Meteor ok. 200 zł. Do tego uszczelki ok. 50 zł. Wychodzi w najgorszym przypadku za to 700-750 zł. Jeżeli masz już wbitą tuleję, to wystarczy, że zrobić szlif ok. 50 zł, tłok i uszczelki. Wyrobisz się wtedy w 450 zł, a nie jak to napisałeś 2000 zł. Nie wiem skąd ty to wziąłeś.
Offline
Dobra, tkwij w swoim przekonaniu, robiłem remont Yamahy i za dobre firmy się płaci, wyszło 1300 + 250 zl dla mnie, wiec wiesz.
Offline
To ta yamaha miała chyba tak dojeb@ny silnik że szok
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-10-10 18:56:27)
Offline
GuMiS remont góry w NSR nie powinien przekroczyć w najgorszym przypadku 800 zł.
Napiszę Ci tutaj co ile kosztuje:
1. Tłok np. Vertex 355 zł: http://allegro.pl/vertex-tlok-honda-crm … 50249.html
2. Wbicie tulei w Motor-Techu 400 zł: http://www.motor-tech.katowice.pl/
Widzę, że Motor-Tech podniósł teraz cenę za wbicie tulei, w przypadku NSR kosztuje teraz 400 zł (wcześniej 350 zł)
3. Uszczelki 49.50 zł: http://allegro.pl/uszczelki-gory-silnik … 28274.html
Z tego wyjdzie dokładnie 804.50 zł A jeżeli jest już tuleja to szlif można zrobić za 50 zł i cena wtedy wynosi ok. 450 zł. Więc nie wyskakuj mi tu z cenami z kosmosu, tutaj masz "czarno na białym".
Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-10 19:58:40)
Offline
Adzi0 osobiscie radze Ci znajdz jakies inne forum bo po prostu tu 70% osob hejtuje 2t... I prosze Was nie mowcie ze 2t przejedzie 10k i do remontu a 4t minimum 100k i remont bo zachowujecie sie jak dzieci, ktore kloca sie o to, ktora zabawka jest lepsza...
Ogolne porownanie:
-2t lepsze osiagi ( tak ! LEPSZE! nie 4t ,nie jest lepszy i sie juz tym pogodzcie),
-fakt dzwiek w 2t nie jest najlepszy ale bez przerobek Zetka i inne 4t tez nie brzmia za fajnie...,
-spalanie w miare porownywalne akurat tutaj 4t jest lepszy,
-Zuzycie: NIE KU*WA 4t nie przejedzie 100k bez remontu a 2t bedzie mial problem juz przy 10k, o nie! To zalezy od uzytkowania i ogolnego dbania. Bo jak stary ogar potrafil zrobic 25k i dopiero pozniej remont to i nowsze NSR i inne 2t zrobia o wiele wiekszy przebieg!
Dziekuje. Dobranoc -,-
Offline
PatrixPL napisał:
Adzi0 osobiscie radze Ci znajdz jakies inne forum bo po prostu tu 70% osob hejtuje 2t... I prosze Was nie mowcie ze 2t przejedzie 10k i do remontu a 4t minimum 100k i remont bo zachowujecie sie jak dzieci, ktore kloca sie o to, ktora zabawka jest lepsza...
Ogolne porownanie:
-2t lepsze osiagi ( tak ! LEPSZE! nie 4t ,nie jest lepszy i sie juz tym pogodzcie),
-fakt dzwiek w 2t nie jest najlepszy ale bez przerobek Zetka i inne 4t tez nie brzmia za fajnie...,
-spalanie w miare porownywalne akurat tutaj 4t jest lepszy,
-Zuzycie: NIE KU*WA 4t nie przejedzie 100k bez remontu a 2t bedzie mial problem juz przy 10k, o nie! To zalezy od uzytkowania i ogolnego dbania. Bo jak stary ogar potrafil zrobic 25k i dopiero pozniej remont to i nowsze NSR i inne 2t zrobia o wiele wiekszy przebieg!
Dziekuje. Dobranoc -,-
zgadzam się z kolegą dobry 2t przejedzie spokojnie 30tys km w serwisówce mz pisze ze powinna przejechać 40tys km a później szlif gara i regeneracja wału
Offline
Co do książek serwisowych moto z czasów NRD I PRL to jedno tam pisze a co innego było w moto. Zapytaj sie dziadka ojca ile zrobiła wsk 125 bez remontu 12kkm około robiły mz około 20kkm jawy TS350 15kkm 20 to chyba mało kto zrobił (łozyska sie rozwalały w jawie) nie wierzysz spytaj sie kogos starszego.
Co do NSR nie wiem ile zrobi ale 30kkm to juz chyba musiała by byc bardzo zadbana ale dla porównania moge powiedzieć ze kumpel na Apce z am6 zrobiło 23tys km nie delikatnej jazdy. (Z SILNIKA TAK SAMO WYCIĄGNIĘTE CO SIE DA JAK W NRS)
Co do 4t to to ścigi spokojnie robia po ponad 100kkm (nie mowie tutaj o singlach tylko np starych Hondach)
Offline
Ej ludzie nie przesadzajcie z tym hejtem na 2t. Przestudiowałem temat i pierwsze wrażenie. Wow jaka wypasiona NSR'ka wypas tylko pogratulować. Kilka postów poniżej już widzę taką hamówkę, że szok. Naprawdę lubię to forum ale nie ograniczajcie się do silników 4t, które też idealne nie są. 2t też ma wady, ale nikt jeszcze nie zrobił idealnego niezniszczalnego silnika bo wtedy pół świata by zbankrutowało. Dziś przecież głównie na serwisie koncerny zarabiają i nie jest to żadną tajemnicą.
Wróćmy do tematu kolega chciał się pochwalić swoją co jak co ale fajna zabawką a wy go hejtujecie jak jakaś dzieciarnia z gimbazy. Wyluzujcie ja czekam na kolejne historie NSR'ki i fotki
Offline